Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:27Ett mycket bra tips, ett av de bättre jag har läst faktiskt.
Jag kommer köra sprintvarianten.
Ett mycket bra tips, ett av de bättre jag har läst faktiskt.
Jag kommer köra sprintvarianten.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:21Jag körde min minivariant härom dan och det verkar som jag och min fysioterapeut har lyckats piska min skruttiga kropp till lydnad för jag har inga större krämpor idag. Dock körde jag inte skiten ur mig heller men det va kul!
Istället för Rodd (som min h
Jag körde min minivariant härom dan och det verkar som jag och min fysioterapeut har lyckats piska min skruttiga kropp till lydnad för jag har inga större krämpor idag. Dock körde jag inte skiten ur mig heller men det va kul!
Istället för Rodd (som min h
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:23Ok tt folk. Detta är ännu under utveckling och för min del inne på sista stadiet.
Ska försöka promota det här lite överallt på de ställen där man hänger för att få med så många glada man bara kan..Ang distanser etc.
Som det känns efter att ha testat och
Ok tt folk. Detta är ännu under utveckling och för min del inne på sista stadiet.
Ska försöka promota det här lite överallt på de ställen där man hänger för att få med så många glada man bara kan..
Ang distanser etc.
Som det känns efter att ha testat och
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:48Jag är på, vad gör man inte för att få chansen att spöa Jimmy
Jag är på, vad gör man inte för att få chansen att spöa Jimmy
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 11:36Hahaha Jocke...det är mycket påhopp på stakars Jimmy, men det tål han nog så hård och tuff som han är. Jag ska också delta för möjligheten att ge Jimmy lite tjejdäng också!
Hahaha Jocke...det är mycket påhopp på stakars Jimmy, men det tål han nog så hård och tuff som han är. Jag ska också delta för möjligheten att ge Jimmy lite tjejdäng också!
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 14:12Körde min egen variant på det här idag. Skoj upplägg men såhär i grundträningstider kanske väl frestande att ligga på för hårt. Gjorde 3 km rodd / 20 km motionscykel / 5 km löpband, vilket var svettigt men genomförbart på en (lång) lunch även om det blev
Körde min egen variant på det här idag. Skoj upplägg men såhär i grundträningstider kanske väl frestande att ligga på för hårt. Gjorde 3 km rodd / 20 km motionscykel / 5 km löpband, vilket var svettigt men genomförbart på en (lång) lunch även om det blev
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 23:32Hahaha Marika o Jocke, ni har inte en sportkeps. Skulle väl vara om jag rodde med en arm, cykla med ett ben och springer på löpbandet med 8 graders lutning 😉
Robert: Inom kort så kommer du göra samma distanser på de tidigare angivna tiderna.
Hahaha Marika o Jocke, ni har inte en sportkeps. Skulle väl vara om jag rodde med en arm, cykla med ett ben och springer på löpbandet med 8 graders lutning 😉
Robert: Inom kort så kommer du göra samma distanser på de tidigare angivna tiderna.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 09:10Mmm... 10 minuters rodd i 1:40 per femhundring låter teoretiskt möjligt. Fem kilometer löpband i fyraminutersfart fixar jag också om jag maxar. En halvtimme cykel i 40 km/h kräver nog en riktigt generös motionscykelhastighetsmätare tror jag 😀
Ska ge det
Mmm... 10 minuters rodd i 1:40 per femhundring låter teoretiskt möjligt. Fem kilometer löpband i fyraminutersfart fixar jag också om jag maxar. En halvtimme cykel i 40 km/h kräver nog en riktigt generös motionscykelhastighetsmätare tror jag 😀
Ska ge det
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2009, 09:22Med en ordentlig skruvmejsel och en polygrip ska det väl gå att fixa?
Med en ordentlig skruvmejsel och en polygrip ska det väl gå att fixa?
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 09:23Man kanske kunde ändra inställningarna så den visar miles isället för kilometer.
Man kanske kunde ändra inställningarna så den visar miles isället för kilometer.