Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Här ska jag be att få inflika att jag minsann är matematiker, och som sådan räknar jag alltid rätt. Om nån till äventyrs skulle få för sig att tro att det skulle bli *färre* miles än kilometer och motsvarande lägre hastighet så är det alltså fel och en re

...antecknar för fullt!

Du ser Robert, redan målen klara..
1.40/500m i 10 min, det kräver sin man det.
Men det är cyklingen som blir jobbigt direkt efter då man har lam med syra i både rumpa och ben. Älskar det!

Ok, då har jag testat distanserna
Rodd 3km 12:22
Motionscykel 20km 44:12
Löpning 5km 25:58

Körde lite för tungt på cykeln, tror jag kan förbättra rodden med 1-2 min, cyklingen med 5-6min och löpningen med 2-3 min. När får vi se initiativtagarens (Jimmy)

Sista veckan på oktober sätts allt i spel så tanken är att få en in massa/några resultat 1 November.

(Försmak till jocke - rodd(Concept2) 3000m /8.00min blankt samt att på löpbandet trilskar inga benhinnor).

Ja, det här får jag testa så fort foten är ok...

Om nån skulle va intresserad så finns det bloggat om här:

http://www.marathon.se/blog/Comments.cfm?Blo_ID=12&Ent_ID=1612

Nä skoja bara Jocke, men räkna med 10.30 på 3000m/rodd iaf 😉

Robert: vilket gym?
Jag kör SATS Täby/Bålsta/Vällingby och snart blir det väl Sollentuna med.

Jimmy, 10:30 blir tufft, har gjort 7min på 2000m en gång men då höll jag på att dö. tur att det går att ta tillbaks tid på löpningen.

Fysiken Gibraltargatan i Göteborg. Kan inflika att efter att ha kört enminutare i 1:45-fart idag är det bara att krypa till korset och konstatera att det är ett tag kvar innan jag mäktar med att angripa tiominutersvallen på 3000 meter. 🙂