Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:42Med dryck i däcken lär det gå tyngre (har jag hört)
Med dryck i däcken lär det gå tyngre (har jag hört)
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:43Kanske ska börja korrläsa (porrläsa?) innan jag postar 🙂
Kanske ska börja korrläsa (porrläsa?) innan jag postar 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:58Standardatmosfär för cyklister ...
Standardatmosfär för cyklister ...
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:51Jag har för mig att IBM gjorde någon statistik över VR där de angav det som sannolikt att det skulle gå fortare ju kallare det är. Rullmotståndet blir mindre på en kall väg skulle jag tro då asfalten håller sig hård.
I övrigt instämmer jag - känns tyngre
Jag har för mig att IBM gjorde någon statistik över VR där de angav det som sannolikt att det skulle gå fortare ju kallare det är. Rullmotståndet blir mindre på en kall väg skulle jag tro då asfalten håller sig hård.
I övrigt instämmer jag - känns tyngre
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:59Att man får klä sig mera gör ju att avledningen av kroppsvärme blir mera problematisk och sänker väl "prestandan" något bara av de skälet...
Att man får klä sig mera gör ju att avledningen av kroppsvärme blir mera problematisk och sänker väl "prestandan" något bara av de skälet...
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 11:00"Luftens densitet är högre"-ni skojar va?
Jenny:
Vågar jag av din beskrivning av din cykel dra slutsatsen att den kanske inte är i allra bästa skick? Det är inte så att du har dåligt däcktryck eller något annat som ligger och bromsar?
Är det redan vinte
"Luftens densitet är högre"-ni skojar va?
Jenny:
Vågar jag av din beskrivning av din cykel dra slutsatsen att den kanske inte är i allra bästa skick? Det är inte så att du har dåligt däcktryck eller något annat som ligger och bromsar?
Är det redan vinte
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 11:15Fler start-stopp dödar snittfarten... 🙂
Fler start-stopp dödar snittfarten... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 11:41Motivationen är slut så här års för min del.
Motivationen är slut så här års för min del.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 14:57det är nu nästa säsong startar
det är nu nästa säsong startar
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 15:01"det är nu nästa säsong startar"
Håller med! Jag hade i år liksom förra året träningsuppehåll iseptember-oktober. Nu är jag grymt taggad för vinterhalvårets cykling! 🙂
"det är nu nästa säsong startar"
Håller med! Jag hade i år liksom förra året träningsuppehåll iseptember-oktober. Nu är jag grymt taggad för vinterhalvårets cykling! 🙂