Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:36Jag tycker att den hör hemma här eftersom diskussionsparterna finns här och inte i en annan tråd.
Jag tycker att den hör hemma här eftersom diskussionsparterna finns här och inte i en annan tråd.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:41Att det är bekvämt att fortsätta diskussionen här innebär inte att den ligger på rätt ställe. Huruvida det är ett fel värt att lösa är en annan diskussion.
EDIT igen: Ännu ett sidospår som förtjänar en egen tråd - vad är off topic? Kan breddas till att i
Att det är bekvämt att fortsätta diskussionen här innebär inte att den ligger på rätt ställe. Huruvida det är ett fel värt att lösa är en annan diskussion.
EDIT igen: Ännu ett sidospår som förtjänar en egen tråd - vad är off topic? Kan breddas till att i
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:46Vem bestämmer vad som är "rätt ställe" du, vi eller admin?
Vem bestämmer vad som är "rätt ställe" du, vi eller admin?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:53Borde det inte heta "tappat tråden" istället för "off topic" - framför allt i den här tråden?
Jag kommer (när min häl så tillåter) att i fortsättningen tvärträna.
Borde det inte heta "tappat tråden" istället för "off topic" - framför allt i den här tråden?
Jag kommer (när min häl så tillåter) att i fortsättningen tvärträna.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:55Det brukar regna på tvärs i Skåne.
Det brukar regna på tvärs i Skåne.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:57Tvärträning låter bra tycker jag. Det känns inte särskilt påtvingat och ligger bra på tungan. Urspårning är ett alternativ till off topic.
Tvärträning låter bra tycker jag. Det känns inte särskilt påtvingat och ligger bra på tungan. Urspårning är ett alternativ till off topic.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:59Diskussionen behandlar inte frågan som tråden startades för. Är inte det ganska tydligt?
Att värdet av att kunna gå Off Topic skulle kunna vara större än värdet att ha informationen väl organiserad hör även det till en av ovan nämnda diskussioner snarar
Diskussionen behandlar inte frågan som tråden startades för. Är inte det ganska tydligt?
Att värdet av att kunna gå Off Topic skulle kunna vara större än värdet att ha informationen väl organiserad hör även det till en av ovan nämnda diskussioner snarar
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:02Jaså?
Jaså?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:03Nu bråkar pojkarna igen.
Nu bråkar pojkarna igen.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:05Konstigt ställe att starta ännu en utvikning "som hör hemma" nån annanstans.
Konstigt ställe att starta ännu en utvikning "som hör hemma" nån annanstans.