Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:07> "Jaså?"
Om du hoppas på ett svar annat än "ja, å du då!" så får du utveckla. Om inte så låter du bli.
> "Jaså?"
Om du hoppas på ett svar annat än "ja, å du då!" så får du utveckla. Om inte så låter du bli.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:08Jaså?
Jaså?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:10... som sagt: vi spelar ännu inte efter dessa regler. Varför är det konstigt att jag följer den kultur och de regler som råder?
... som sagt: vi spelar ännu inte efter dessa regler. Varför är det konstigt att jag följer den kultur och de regler som råder?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:11Det blir svårt att följa tråden när nån sitter och edterar i efterhand.
Det blir svårt att följa tråden när nån sitter och edterar i efterhand.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:18Usch ja, jag vet. Därför markerar jag tydligt vilka ändringar jag gör. Jag har en tendens att trycka på "Spara inlägget" innan jag har tänkt färdigt. Det är nånting jag verkligen borde bli bättre på.
Om du tycker att redigeringar förstör mer än de tillfö
Usch ja, jag vet. Därför markerar jag tydligt vilka ändringar jag gör. Jag har en tendens att trycka på "Spara inlägget" innan jag har tänkt färdigt. Det är nånting jag verkligen borde bli bättre på.
Om du tycker att redigeringar förstör mer än de tillfö
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:25Nejdå, gör du som du vill men låt oss andra ha samma frihet också.
Nejdå, gör du som du vill men låt oss andra ha samma frihet också.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:40Jag har inte ens diskuterat avvägningen OT kontra organisation, även om mina tidigare inlägg avslöjat var jag står i frågan.
Du verkar å andra sidan inte vilja benämna fenomenet vad det är. Hur kan det komma sig?
Jag har inte ens diskuterat avvägningen OT kontra organisation, även om mina tidigare inlägg avslöjat var jag står i frågan.
Du verkar å andra sidan inte vilja benämna fenomenet vad det är. Hur kan det komma sig?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:46Du verkar ha missat "utvikningar" även i Fibban?
Du verkar ha missat "utvikningar" även i Fibban?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:57Utvikning köper jag eftersom det betyder just "avvikelse från ämnet". Faktiskt en ganska passande översättning.
Utvikning köper jag eftersom det betyder just "avvikelse från ämnet". Faktiskt en ganska passande översättning.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 20:01Nejdå, det är en utsvävning inom ämnet.
Nejdå, det är en utsvävning inom ämnet.