Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu är du BARA dum Niklas. Här som är så trivsamt?
Jag skulle för övrigt troligen kunnat skriva namnet på vilken lite lam stor ort som helst i vårt avlånga land. Alla bor inte där löparspåren kryllar av folk, serru. 😉

HaHaHa Staffan du är en kul prick.:D

Sofia: Tänk på alla stackars rådjur och harar du springer förbi i skogen 😉

Brukar nog sniffa lite på kläderna för att avgöra om de behöver tvätt eller ej. Varför slita i onödan på kläder som luktar ok? Är jag otäck då?

Lina: Det låter sunt.

Jag tycker det blir alldeles tillräckligt mycket tvätt utan att tvätta träningskläderna efter varje pass. Tränar man 10 pass en vecka + har ett jobb som producerar ett par uppsättningar träningsklädstvätt varje vecka så skulle det bli kanske 14 t-shirtar

Instämmer med Lina: Gör som med maten: använd näsan istället för utgångsdatum/antal träningar.

Undantag är exv. köttfärs och välanvända underkläder. I den första för att näsan inte funkar för att hitta de farliga ämnena, i den andra i omtanke om näsan 😉

Jag tycker att vi ger Staffan en tre poängare....minst;);)

bullen: aha, då förstår jag varför jag aldrig ens sett en hare eller rådjur på spåret ;). Svettchock. De flyr så fort de anar min ankomst.

Ironi! Undertecknad, som framstår som en av de mer sällan tvättande, hade under mornens runda i Skatås sällskap av två rådjur.

Med reservation för att vinden låg på från fördelaktigt håll. 😉