Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 22:02Nu är du BARA dum Niklas. Här som är så trivsamt?
Jag skulle för övrigt troligen kunnat skriva namnet på vilken lite lam stor ort som helst i vårt avlånga land. Alla bor inte där löparspåren kryllar av folk, serru. 😉
Nu är du BARA dum Niklas. Här som är så trivsamt?
Jag skulle för övrigt troligen kunnat skriva namnet på vilken lite lam stor ort som helst i vårt avlånga land. Alla bor inte där löparspåren kryllar av folk, serru. 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 23:01HaHaHa Staffan du är en kul prick.:D
HaHaHa Staffan du är en kul prick.:D
Quote from Magnus Gelang on 5 October 2009, 08:39Sofia: Tänk på alla stackars rådjur och harar du springer förbi i skogen 😉
Sofia: Tänk på alla stackars rådjur och harar du springer förbi i skogen 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 10:32Brukar nog sniffa lite på kläderna för att avgöra om de behöver tvätt eller ej. Varför slita i onödan på kläder som luktar ok? Är jag otäck då?
Brukar nog sniffa lite på kläderna för att avgöra om de behöver tvätt eller ej. Varför slita i onödan på kläder som luktar ok? Är jag otäck då?
Quote from ellen olsson on 5 October 2009, 11:03Lina: Det låter sunt.
Lina: Det låter sunt.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 11:11Jag tycker det blir alldeles tillräckligt mycket tvätt utan att tvätta träningskläderna efter varje pass. Tränar man 10 pass en vecka + har ett jobb som producerar ett par uppsättningar träningsklädstvätt varje vecka så skulle det bli kanske 14 t-shirtar
Jag tycker det blir alldeles tillräckligt mycket tvätt utan att tvätta träningskläderna efter varje pass. Tränar man 10 pass en vecka + har ett jobb som producerar ett par uppsättningar träningsklädstvätt varje vecka så skulle det bli kanske 14 t-shirtar
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 16:48Instämmer med Lina: Gör som med maten: använd näsan istället för utgångsdatum/antal träningar.
Undantag är exv. köttfärs och välanvända underkläder. I den första för att näsan inte funkar för att hitta de farliga ämnena, i den andra i omtanke om näsan 😉
Instämmer med Lina: Gör som med maten: använd näsan istället för utgångsdatum/antal träningar.
Undantag är exv. köttfärs och välanvända underkläder. I den första för att näsan inte funkar för att hitta de farliga ämnena, i den andra i omtanke om näsan 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:13Jag tycker att vi ger Staffan en tre poängare....minst;);)
Jag tycker att vi ger Staffan en tre poängare....minst;);)
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:19bullen: aha, då förstår jag varför jag aldrig ens sett en hare eller rådjur på spåret ;). Svettchock. De flyr så fort de anar min ankomst.
bullen: aha, då förstår jag varför jag aldrig ens sett en hare eller rådjur på spåret ;). Svettchock. De flyr så fort de anar min ankomst.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:22Ironi! Undertecknad, som framstår som en av de mer sällan tvättande, hade under mornens runda i Skatås sällskap av två rådjur.
Med reservation för att vinden låg på från fördelaktigt håll. 😉
Ironi! Undertecknad, som framstår som en av de mer sällan tvättande, hade under mornens runda i Skatås sällskap av två rådjur.
Med reservation för att vinden låg på från fördelaktigt håll. 😉