Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej
brukar slänga mina kläder i duschen efter träningen och tvätta med Ättika 1 gång i vecka i maskinen. Det funkar bra. Ättikan tar bort ev dålig lukt...

hm... den här tråden får mig att vilja köpa fler träningströjor! =) Vilken härlig ursäkt att shoppa!

Fem gånger??? Det är väl lite individuellt hur mycket man svettas, men när jag själv mår illa av mina egna kläders lukt (vanligtvis efter andra passet om inte det första var riktigt hårt) är det dags. För min egen och min omgivnings skull. Alltså: max två

När man får vika ihop kläderna med våld! Nä skämt åsido ,
varannan gång funkar oftast bra, in i maskinen 95 grader sedan som nya;)

Jaha, ni har lyckats omvända mig iallafall... Alla kommentarerna här fick mig att känna mig lite snuskig så jag har skaffat mig som ny vana att börja skölja av alla kläderna (utom jackan) i vasken efter träning. Det blir inte som riktig maskintvätt, men

95 grader? vad har du för material i dina kläder?

Försvarets löparkläder anno 1982 ,funkar även att köras i diskmaskin ,den du
(angående materialet så är det nåt obestämbart)

anna panna jag håller med dig, visst har den här tråden fått en att känna sig lite snuskig! 😉 Inte en chans att jag kommer börja tvätta varje vecka så jag längtar spänt efter nästa månad då min ekonomi förhoppningsvis ordnar upp sig, så kanske jag kan in

Nu när jag roat mig med mornlöpning, tror inte jag skulle fixat att sticka ut i ottan om jag inte hade fräscha överdelar att dra på mig.

Vad gör det egentligen för skada om kläderna luktar illa?

Gruppträning är en sak, då kör jag i rena kläder.

Däremot skulle jag aldrig få för mig att maskin- eller handtvätta kläderna varje eller varannan gång då jag tränar själv för jag vet inte nåt skä