Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:05Lingling: mornlöpning (t+) f*n vad jag saknar mina mornrundor!
Lingling: mornlöpning (t+) f*n vad jag saknar mina mornrundor!
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:10Hösten är ju förkylningarnas förlovade tid och som däppt i däsan spelar det kanske mindre roll hur kläderna luktar?
Hösten är ju förkylningarnas förlovade tid och som däppt i däsan spelar det kanske mindre roll hur kläderna luktar?
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 10:58Ni måste vara galna ni som inte tvättar träningskläderna efter varje pass! Att sätta på sig dessa träningskläder som ni svettats i två, tre kanske fyra gånger i utan att de tvättats måste motsvara att ha på sig samma kallingar/trosor i en till två månader
Ni måste vara galna ni som inte tvättar träningskläderna efter varje pass! Att sätta på sig dessa träningskläder som ni svettats i två, tre kanske fyra gånger i utan att de tvättats måste motsvara att ha på sig samma kallingar/trosor i en till två månader
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2009, 15:42På vilket sätt skulle det motsvara varann? Tror du att man bara tvättar kläder för att få bort svett?
På vilket sätt skulle det motsvara varann? Tror du att man bara tvättar kläder för att få bort svett?
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 15:44Underkläder? Vad är det för djur? Kan man äta dem med sked? 😉
Underkläder? Vad är det för djur? Kan man äta dem med sked? 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 16:43Jag tvättar VERKLIGEN INTE mina kläder efter varje pass. Jag tränar iofs inte grupp-pass, då skulle jag antagligen börja respektera andras näsor, men vem bryr sig ute i löpspåret? Inte jag iallafall.
Jag tvättar VERKLIGEN INTE mina kläder efter varje pass. Jag tränar iofs inte grupp-pass, då skulle jag antagligen börja respektera andras näsor, men vem bryr sig ute i löpspåret? Inte jag iallafall.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 16:45Jag tvättar inte mina träningsplagg efter endast 1 pass hur skule det se ut om jag kör 2 pass/dag totalt oekonomiskt och icke miljövänligt. Att tvätta en jacka eller långa tights efter ett pass vägrar jag göra däremot de som sitter närmast kroppen kan j
Jag tvättar inte mina träningsplagg efter endast 1 pass hur skule det se ut om jag kör 2 pass/dag totalt oekonomiskt och icke miljövänligt. Att tvätta en jacka eller långa tights efter ett pass vägrar jag göra däremot de som sitter närmast kroppen kan j
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 20:09Genom att inte tvätta sina kläder för ofta skaffar man sig på ett effektivt sätt utrymme i spåret och slipper trängas med andra.
Genom att inte tvätta sina kläder för ofta skaffar man sig på ett effektivt sätt utrymme i spåret och slipper trängas med andra.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 20:39Eller så flyttar man till Avesta. 😉
Eller så flyttar man till Avesta. 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:26ja, är det det en flytt till Avesta man har att välja på så förstår jag att många inte tvättar sina kläder för att få lite utrymme i spåret... 🙂
ja, är det det en flytt till Avesta man har att välja på så förstår jag att många inte tvättar sina kläder för att få lite utrymme i spåret... 🙂