Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fny, skulle du byta träningskläder oftare så skulle ju korgen oxå bli snabbare full 😉

Hemma hos oss har vi två tränande föräldrar och fyra tjejer som smutsar ner sig i varierande grad. Så det går många maskiner i veckan kan jag säga.

Lite OT nu men jag känner att jag vill skriva det...
Efter att ha sprungit Sthlm Halvmarathon i lördags och hamnat bakom eller bredvid ett antal personer som troligen tvättar sina kläder sisådär efter 3-5 gångers träning så kan jag bara säga att: Fy sjutt

Maria: Det låter som en fantastisk anledning att springa om dem?

Tack och lov så gjorde jag det också! 🙂

Utomhuskläderna kan få klara 2-3 pass innan de hamnar i tvätten. Men så fort man ska till gym tycker jag det är viktigt att inte ta några kläder som luktar. Det är mest schyst så mot alla.

Somliga har ju bättre luktsinne än andra med. Har en syster som ofta klagar över lukter som jag inte känner över huvud taget...

Jag har 20-30 tröjor och kanske 15 olika brallor att variera med, men jag sköljer ofta upp mina träningskläder för hand direkt ändå när jag kommer hem. Dels för att slippa få så mycket tvätt och dels för att jag har några "favvisar" som jag helst använder

Inte undra på att du är så mycket fräschare än vad jag är då Fia-Lotta....nä men Deja Vue...hoppsan.;);)

puss på nosen Kjell! 😀

Håller med Fia-Lotta:-)
Jag tränar inte heller i samma träningskläder två ggr utan att tvätta emellan.
Men jag är inte så duktig så jag sköljer upp eller tvättar för hand 🙁
Slänger i tvättkorgen tills det är dags att köra en tvättmaskin.