Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:58Precis min tanke också. Inte sjutton behöver man en tvättmaskin för att det ska bli tillräckligt rent för att man ska kunna använda kläderna. När jag "sköljer upp" mina kläder i handfatet är det i duschcreme, flytande tvål eller flytande tvättmedel. Om de
Precis min tanke också. Inte sjutton behöver man en tvättmaskin för att det ska bli tillräckligt rent för att man ska kunna använda kläderna. När jag "sköljer upp" mina kläder i handfatet är det i duschcreme, flytande tvål eller flytande tvättmedel. Om de
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 20:49lady jag svettas rejält mycket med ,men jag har jättemycket träningskläder så jag byter varje gång jag tränar, tränar 4 dar i veckan 🙂 sen får jag tvätta allt efter en vecka då är träningskläderna slut
lady jag svettas rejält mycket med ,men jag har jättemycket träningskläder så jag byter varje gång jag tränar, tränar 4 dar i veckan 🙂 sen får jag tvätta allt efter en vecka då är träningskläderna slut
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 10:05Jag håller med Hurten!
Jag håller med Hurten!
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 11:20du å jag Linda. 😀
du å jag Linda. 😀
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:28Å den där Tord Sonanders blick....fick mig att bara skölja av rubbet i varmt vatten efter gårdagens bedift. Herre gud..Ja här sitter vi då på de anklagades bänk..huuuu
Men ja pantar allt som är pantbart.glas naturligtvis oxså i turnan...alla tidningar å b
Å den där Tord Sonanders blick....fick mig att bara skölja av rubbet i varmt vatten efter gårdagens bedift. Herre gud..Ja här sitter vi då på de anklagades bänk..huuuu
Men ja pantar allt som är pantbart.glas naturligtvis oxså i turnan...alla tidningar å b
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 21:05Hahaha, jag har hört det förut.
Jag ser elak ut på bilden när den är i litet format. Egentligen ser jag snarare lite lurig ut "med glimten i ögat".
Hahaha, jag har hört det förut.
Jag ser elak ut på bilden när den är i litet format. Egentligen ser jag snarare lite lurig ut "med glimten i ögat".
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 13:38Hmmm.. jag är nog lite emot strömmen.. jag har massor med byten istället..
Har tre olika byxor som funkar för att alla mina aktiviteter och 8 linnen överdelar som jag har för att byta. Överdelarna kör jag bara en gång per pass, beroende på vad det kan var
Hmmm.. jag är nog lite emot strömmen.. jag har massor med byten istället..
Har tre olika byxor som funkar för att alla mina aktiviteter och 8 linnen överdelar som jag har för att byta. Överdelarna kör jag bara en gång per pass, beroende på vad det kan var
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 19:12Lukten har väl givit upp Julia....du vann!!?;);)
Lukten har väl givit upp Julia....du vann!!?;);)
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 19:59Julia: Man kan vänja sig vid allt!
Nej, skoja bara! 😉 😀
Julia: Man kan vänja sig vid allt!
Nej, skoja bara! 😉 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 21:04eeeeh.......tvätt vid behov...oftast efter ett till max två pass...beroende på passens längd såklart.
eeeeh.......tvätt vid behov...oftast efter ett till max två pass...beroende på passens längd såklart.