Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Precis min tanke också. Inte sjutton behöver man en tvättmaskin för att det ska bli tillräckligt rent för att man ska kunna använda kläderna. När jag "sköljer upp" mina kläder i handfatet är det i duschcreme, flytande tvål eller flytande tvättmedel. Om de

lady jag svettas rejält mycket med ,men jag har jättemycket träningskläder så jag byter varje gång jag tränar, tränar 4 dar i veckan 🙂 sen får jag tvätta allt efter en vecka då är träningskläderna slut

Jag håller med Hurten!

du å jag Linda. 😀

Å den där Tord Sonanders blick....fick mig att bara skölja av rubbet i varmt vatten efter gårdagens bedift. Herre gud..Ja här sitter vi då på de anklagades bänk..huuuu
Men ja pantar allt som är pantbart.glas naturligtvis oxså i turnan...alla tidningar å b

Hahaha, jag har hört det förut.
Jag ser elak ut på bilden när den är i litet format. Egentligen ser jag snarare lite lurig ut "med glimten i ögat".

Hmmm.. jag är nog lite emot strömmen.. jag har massor med byten istället..
Har tre olika byxor som funkar för att alla mina aktiviteter och 8 linnen överdelar som jag har för att byta. Överdelarna kör jag bara en gång per pass, beroende på vad det kan var

Lukten har väl givit upp Julia....du vann!!?;);)

Julia: Man kan vänja sig vid allt!

Nej, skoja bara! 😉 😀

eeeeh.......tvätt vid behov...oftast efter ett till max två pass...beroende på passens längd såklart.