Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 21:23Man kan undra hur ivrigt man BORDE skrubba sig.
Det finns en diskussion kring allergi som kallas hygienhypotesen. Den bygger på att vi möjligen har det alltför rent omkring oss, så att kroppens immunförsvar blir sysslolöst. För att fördriva tiden startar
Man kan undra hur ivrigt man BORDE skrubba sig.
Det finns en diskussion kring allergi som kallas hygienhypotesen. Den bygger på att vi möjligen har det alltför rent omkring oss, så att kroppens immunförsvar blir sysslolöst. För att fördriva tiden startar
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 22:05Johan X....tack för ett underbart inlägg i tråden....jag har naturligtvis kopierat det för framtida användning.;););)
Johan X....tack för ett underbart inlägg i tråden....jag har naturligtvis kopierat det för framtida användning.;););)
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 22:19Efter varje pass!!! Även om man tränar ute luktar gamla insvettade kläder sunk. Ingen höjdare dom gånger man råkar hamna bakom nån i löpspåret som luktar gammal svett... Ännu värre om det är på gymmet eller i gympa/spinningsalen(t-). Ny svett luktar ju in
Efter varje pass!!! Även om man tränar ute luktar gamla insvettade kläder sunk. Ingen höjdare dom gånger man råkar hamna bakom nån i löpspåret som luktar gammal svett... Ännu värre om det är på gymmet eller i gympa/spinningsalen(t-). Ny svett luktar ju in
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 00:16På gymet kan jag ha samma brallor 3-4 pass men T-shirtarna är nya inför varje pass, strumpor är jag glad om jag slipper använda...hatar strumpor...
Har dock minimalt eller ingen fotsvett. gympadojjorna åker i maskinen varannan månad ungefär och då i påse
På gymet kan jag ha samma brallor 3-4 pass men T-shirtarna är nya inför varje pass, strumpor är jag glad om jag slipper använda...hatar strumpor...
Har dock minimalt eller ingen fotsvett. gympadojjorna åker i maskinen varannan månad ungefär och då i påse
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 09:05Jag har träningskläder för en veckas träning varje dag. Passar utmärkt då jag brukar tvätta ca 1 gång i veckan, då åker alla kläder med i maskinen.
Skönt att bara kunna dra på sig en ren tröja ur lådan och ge sig ut att springa. Då många av mina kläder ä
Jag har träningskläder för en veckas träning varje dag. Passar utmärkt då jag brukar tvätta ca 1 gång i veckan, då åker alla kläder med i maskinen.
Skönt att bara kunna dra på sig en ren tröja ur lådan och ge sig ut att springa. Då många av mina kläder ä
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 23:51Shortsen till tvättmaskinen tar ett skutt,
när man i löpsteget släppt en prutt.
Shortsen till tvättmaskinen tar ett skutt,
när man i löpsteget släppt en prutt.
Quote from Eric Jacobsson on 18 September 2009, 10:33har inte orkat läsa alla svar men uppfattade att de flesta verkar tvätta sina träningskläder efter varje träningstillfälle. Men men men, tänker jag, hur ofta tvättar ni egentligen? Vi tvättar när tvättkorgen är full, det brukar bli varannan eller var tred
har inte orkat läsa alla svar men uppfattade att de flesta verkar tvätta sina träningskläder efter varje träningstillfälle. Men men men, tänker jag, hur ofta tvättar ni egentligen? Vi tvättar när tvättkorgen är full, det brukar bli varannan eller var tred
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:43Det är nog därför jag har så mycket träningskläder, en del tröjor får man ju när man klarat ett lopp (t ex Stockholm marathons finishertörja) och andra när man anmäler sig (Tjejmilen) så på de få år jag hunnit springa har jag lyckats dra på mig 3 lådor fu
Det är nog därför jag har så mycket träningskläder, en del tröjor får man ju när man klarat ett lopp (t ex Stockholm marathons finishertörja) och andra när man anmäler sig (Tjejmilen) så på de få år jag hunnit springa har jag lyckats dra på mig 3 lådor fu
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:46Tvättar väl c:a 2-3 maskiner (8kg) blåtvätt per vecka (det är där träningskläderna går med eftersom det mesta är svart)
3 småbarn och två tränande föräldrar genererar en del 🙂
Tvättar väl c:a 2-3 maskiner (8kg) blåtvätt per vecka (det är där träningskläderna går med eftersom det mesta är svart)
3 småbarn och två tränande föräldrar genererar en del 🙂
Quote from Eric Jacobsson on 18 September 2009, 11:29tanken på att tvätta flera gånger i veckan får mig att rysa! 😉 nej usch, det är illa nog varannan eller var tredje vecka! =) Men så är vi bara två i mitt hushåll också.
tanken på att tvätta flera gånger i veckan får mig att rysa! 😉 nej usch, det är illa nog varannan eller var tredje vecka! =) Men så är vi bara två i mitt hushåll också.