Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 10:26Psssst Lena.
Miranda är född 1988. 😉
Psssst Lena.
Miranda är född 1988. 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 11:14Jag är ett Ultra-blåbär. Med förhoppning att göra min första ultra under 2012.
Jag ska försöka ge mig på morgondagens (nattens) ultraintervaller, om jag klarar dem, kan jag kalla mig ultralöpare då?
Väldigt inspirerande läsning i tråden!
Jag är ett Ultra-blåbär. Med förhoppning att göra min första ultra under 2012.
Jag ska försöka ge mig på morgondagens (nattens) ultraintervaller, om jag klarar dem, kan jag kalla mig ultralöpare då?
Väldigt inspirerande läsning i tråden!
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 11:28Andreas, jag skulle säga JA.
Det finns ingen klar och tydlig definition av vad som krävs men att ge sej ut på åtta milrundor inom ett dygn, då tycker jag man är galen nog för att kalla sej ultralöpare.
På slutet kommer du tycka att 03:00-rundan var den lä
Andreas, jag skulle säga JA.
Det finns ingen klar och tydlig definition av vad som krävs men att ge sej ut på åtta milrundor inom ett dygn, då tycker jag man är galen nog för att kalla sej ultralöpare.
På slutet kommer du tycka att 03:00-rundan var den lä
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 11:43Haha.. okej jag är senior 🙂 Men i den fina JUN23-"åldersklassen" hamnade mitt resultat som världsårbästa. Haha.. ska jag alltid leva på.
Varför finns det förresten inte JuniosVM i Ultra? 🙁
Haha.. okej jag är senior 🙂 Men i den fina JUN23-"åldersklassen" hamnade mitt resultat som världsårbästa. Haha.. ska jag alltid leva på.
Varför finns det förresten inte JuniosVM i Ultra? 🙁
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 11:58Sorry Miranda, jag hade inte koll på att det var juniorklass ända till 23 år. Ville inte förta din prestation på något sätt, såklart. Men det positiva faktumet kvarstår: ultra är ålderslöst!
Sorry Miranda, jag hade inte koll på att det var juniorklass ända till 23 år. Ville inte förta din prestation på något sätt, såklart. Men det positiva faktumet kvarstår: ultra är ålderslöst!
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 12:18Vad kul Peter, hoppas jag orkar. Aldrig sprungit längre än 30 km.
Vad kul Peter, hoppas jag orkar. Aldrig sprungit längre än 30 km.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 12:46Ultraintervallerna är fysiskt lättare men psykiskt tyngre än "riktiga" ultralopp, tycker jag. Jag har ännu aldrig brutit en ultra, men när det blev mörkt och kallt och blött i fjol gav jag upp efter femte milen. (Tips: ge dig inte ut med blöta kläder...)
Ultraintervallerna är fysiskt lättare men psykiskt tyngre än "riktiga" ultralopp, tycker jag. Jag har ännu aldrig brutit en ultra, men när det blev mörkt och kallt och blött i fjol gav jag upp efter femte milen. (Tips: ge dig inte ut med blöta kläder...)
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 18:22Härlig tråd, precis vad jag behöver 😀
Jag har planerar att springa BUM50 efter göteborgsvarvet nu till våren och tackar för alla tips som hittills kommit upp. Har som längst tidigare sprungit 46km (50% långsammare tempo än på halvmaran).
Härlig tråd, precis vad jag behöver 😀
Jag har planerar att springa BUM50 efter göteborgsvarvet nu till våren och tackar för alla tips som hittills kommit upp. Har som längst tidigare sprungit 46km (50% långsammare tempo än på halvmaran).
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 22:34intressant läsning, jag vet inte när jag vågar ge mig på Ultra, just nu är det maran som längst.
intressant läsning, jag vet inte när jag vågar ge mig på Ultra, just nu är det maran som längst.
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 07:49Jag tycker också att det var intressant läsning, särskilt det där med att man skall smörja in fötterna med vaselin eller sport stick för det hade jag "missat". Jag vill också vara ett ultrablåbär 🙂 !Jag har smakat på ultra två gånger i somras då jag spr
Jag tycker också att det var intressant läsning, särskilt det där med att man skall smörja in fötterna med vaselin eller sport stick för det hade jag "missat". Jag vill också vara ett ultrablåbär 🙂 !Jag har smakat på ultra två gånger i somras då jag spr