Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:08Jo jag känner mig väldigt kluven inför det här. Sista dagarna t ex har jag haft feberkänningar, och _samtidigt_ börjat känna av springabstinens, det är en rätt knepig sak!
Börjar jag dessutom sätta det i system så vet jag inte vad som händer 😀
Å andra si
Jo jag känner mig väldigt kluven inför det här. Sista dagarna t ex har jag haft feberkänningar, och _samtidigt_ börjat känna av springabstinens, det är en rätt knepig sak!
Börjar jag dessutom sätta det i system så vet jag inte vad som händer 😀
Å andra si
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:52Streaking kan nog vara en bra morot för sådan lågintensiv träning som inte genererar nåt endorfinberoende och träningssug. Men som flera redan har skrivit så är det helt förkastligt för de som tränar mer intensivt.
-Anorektiker och bulimiker hoppar väl oc
Streaking kan nog vara en bra morot för sådan lågintensiv träning som inte genererar nåt endorfinberoende och träningssug. Men som flera redan har skrivit så är det helt förkastligt för de som tränar mer intensivt.
-Anorektiker och bulimiker hoppar väl oc
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:59Mitt råd till alla er som har så mycket funderingar kring streakandet är: PROVA EN MÅNAD....ni kommer inte att dö...ni kommer inte att bli tvångsmässig å ni kommer inte att bli överansträngda....Å det är helt gratis att pröva på. Å efter en månad så kan j
Mitt råd till alla er som har så mycket funderingar kring streakandet är: PROVA EN MÅNAD....ni kommer inte att dö...ni kommer inte att bli tvångsmässig å ni kommer inte att bli överansträngda....Å det är helt gratis att pröva på. Å efter en månad så kan j
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 22:41det enda jag skulle bli var innerligt trött på löpning
det enda jag skulle bli var innerligt trött på löpning
Quote from Jonny Persson on 4 September 2009, 09:26Tack Kjell, men jag tror jag avstår. Har en känsla av att mitt träningsupplägg som innefattar vila när det ska vilas gör att jag mår bättre i längden. Vilket är prio 1 för mig. Sen får vi väl se under höstens tävlingar vilket som var effektivast träning.
Tack Kjell, men jag tror jag avstår. Har en känsla av att mitt träningsupplägg som innefattar vila när det ska vilas gör att jag mår bättre i längden. Vilket är prio 1 för mig. Sen får vi väl se under höstens tävlingar vilket som var effektivast träning.
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:42-AT- blir du trött på löpning av att i stället för att streaka till postlådan istället för att gå...ja då tror jag att du är djävligt trött på löpning överhuvudtaget. Sluta å vila.
Å så Mackan....det här handlar ju inte om träning i första hand...utan om
-AT- blir du trött på löpning av att i stället för att streaka till postlådan istället för att gå...ja då tror jag att du är djävligt trött på löpning överhuvudtaget. Sluta å vila.
Å så Mackan....det här handlar ju inte om träning i första hand...utan om
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 21:06Jag har 50 meter till brevlådan - känns som en orimlig omväg.
Jag har 50 meter till brevlådan - känns som en orimlig omväg.
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 21:11Men -AT- visst är det väl otroligt underbart att vi är så olika vi människor....Jag har ca 250 - 300 till min låda å det blir dryga 2 000 meter varje morn samt då jag inte jobbar ytterligare samma distans till posten....som bara innehåller räkningar.!? Nu
Men -AT- visst är det väl otroligt underbart att vi är så olika vi människor....Jag har ca 250 - 300 till min låda å det blir dryga 2 000 meter varje morn samt då jag inte jobbar ytterligare samma distans till posten....som bara innehåller räkningar.!? Nu