Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum****VANDRING-TREKKING-HIKING****Upprop
You need to log in to create posts and topics.

Jag startade den här gruppen eftersom jag saknar vandringstips, skriverier, byta erfarenheter osv.
Så jag börjar med ett litet upprop.
Vilka här håller på med vandring?

Issus.....här var det livat 🙁

Tjipp
Kul med en vandringsdiskussion. Själv är jag ganska ny på funbeat och har inte riktigt tagit till mig så mycket mer än träningsregistrerandet.

Lider fn grymt av vandringsbrist. Året har helt enkelt inte räckt till för någon resa iår även om vi anna

Västerut, då måste du mena Norge?
Ska du flyga till Norge så rekomenderar jag att du flyger med http://www.norwegian.no
Sjukt billigt och bra. Flyg går både från Sthlm och Göteborg.
Själv har jag vandrat runt lysefjorden med start vid "hunnedalen" (vägen) och fo

Hejsan!

Kan inte påstå att jag är någon erfaren vandrare men tycker det är ruggigt kul att komma ut i skog och mark. Har tagit med den älsta grabben (3år) och sovit lite i tält och vindskydd vilket han tycker är kanon. Har alltid drömt om det stora ävent

Välkommen

Är vandringsnjutare, inga megasträckor utan så lagom. Sover helst i naturen så ofta jag kan och får. Tältade senast på ismark förra helgen, -11 när säcken stängdes 😀 Ska surfa runt se vad jag hittar för kul, recepten känns spännade 😀

Jag håller på med vandring, och en massa annat friluftsliv, ibland med träningsinriktning (typ cykling och Vättern Runt). Fast jag hänger mer på http://www.utsidan.se för friluftsaktiviteter och diskussioner, där finns en aktiv (och ofta både nördig ochg rolig)

Gick med i gruppen idag, för att fråga om kängor.
Såg sen att det fanns en kängtråd.

Jag har gått lite Sörmlandsled, Siljansled samt varit uppe i Abisko-Keb-fjällen ett par gånger.
Jag ligger rejält minus på vandringskontot numera, men vi har börjat gå v

Jag har visst inte heller presenterat mig.

Jag gick med i gruppen inför min vandring i Nepal i våras.

Sedan dess har det inte blivit något mer, men jag tittar på kängorna på skohyllan då och då och undrar vart det kommer bära av nästa gång.