Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum****VANDRING-TREKKING-HIKING****Upprop
You need to log in to create posts and topics.

Spännande tanke! Mer spännande än att sitta och filosofera över alla rötter, stenar, och vattendrag du och kängorna upplevt tillsammans?

Jag vandrade i Jämtland i somras: Storulvån, Sylarna, Storeviksvollen, Blåhammaren, Storulvån. Köpte ett par Haglöfs som jag är jättenöjd med. Ändå skulle jag, om jag hade god tid att gå in mina kängor, helst köpa ett par Lundhags. De är högre och därmed

Och jag var med i gruppen, helt plötsligt ( hej J-E! 😉 )

Klart att jag gillar att vandra, gammal scout som jag är. Fast vandrarkängorna ska jag nog uppgradera. Och något fjäll har inte blivit bestiget ännu ( förutom Kynnefjäll).

Bra tips på kängor som

Jag vandrar.
I Lundhags, ler.
Blir mkt sällan blöt om fötterna och inga skoskav hittills.
Förra sommaren vandrade vi Storulvån-Blåhammaren o tillbaka
min femåring och jag.
De andra tog triangeln, och nästa år ska vi tillbaka o
gå "andra hållet". Hela, med

Hej Karin! 😉

Ta en titt på Haglöfs Solid på krokslättstorg, eller Meindl på femmans sport.
Jag följer gärna med som konsult! Deal?

Hej, jag gillar också att vandra. Försöker hänga på Friskis ibland och en och annan vandringsresa per år - senast var jag i Japan.

/susanne

Susanne, vilket friskis då?

Tjooo!

Har ganska nydligt upptäckt sajten o den här gruppen som ja inte kunde låta bli att gå med i 🙂 Jag har nyss blivit störtförälskad i vandring!! Bor norrut men har aldrig (skamligt nog) tagit mig till fjällen. Men så bar det av till Kebnekaise här

Låter som en mycket trevlig vandring. Välkommen.

Välkommen.
Förra sommarens fjällvandring resulterade i att vi ska tillbaka till samma ställe;)
Jämtlandstriangeln.
I bilen på vägen hem, satt vi alla och jämförde hur jobbigt det var med packningne.
Så... vi satt med blocket i högsta hugg och funderade ut