Quote from Guest on 13 July 2011, 18:34Sprang precis UE (i mina FiveFingers :-)) och funderar på hur tuff den rundan är jämfört med LL... Om man grejar 2 varv (=30km) i Ursvik borde man väl vara rätt bra förberedd på Lidingö..?
Ursvik ligger bra till geografiskt för min del och det vore kul a
Sprang precis UE (i mina FiveFingers :-)) och funderar på hur tuff den rundan är jämfört med LL... Om man grejar 2 varv (=30km) i Ursvik borde man väl vara rätt bra förberedd på Lidingö..?
Ursvik ligger bra till geografiskt för min del och det vore kul a
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2011, 18:44Ursvik Xtreme är backigare och sämre stig generellt skulle jag säga!
Ursvik Xtreme är backigare och sämre stig generellt skulle jag säga!
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 19:18Bra träning inför LL alltså...
Bra träning inför LL alltså...
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2011, 19:44Ja, det tycker jag!
Ja, det tycker jag!
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 20:35Rent generellt är nog valfritt gammalt motionsspår jobbigare än LL (per km altså). Undantaget de mest platta på våra slätter.
Rent generellt är nog valfritt gammalt motionsspår jobbigare än LL (per km altså). Undantaget de mest platta på våra slätter.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:07Ja 6 1/2 varv i Grimstaskogens elljusspår skulle vara rätt elakt.
Ja 6 1/2 varv i Grimstaskogens elljusspår skulle vara rätt elakt.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:43Grimsta är hemmaplan... Där plågar vi innebandykillarna på 2,8 och 4,8 km. Också backigt och bra :-). Lite kortare backar men jobbigt det också. Har lite variationsmöjligheter alltså...
Grimsta är hemmaplan... Där plågar vi innebandykillarna på 2,8 och 4,8 km. Också backigt och bra :-). Lite kortare backar men jobbigt det också. Har lite variationsmöjligheter alltså...
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 10:48Jag har hört från ganska tillförlitliga källor att dubbla extremetiden ofta är lika med LL-tiden. Även om källan är tillförlitlig så är jag glad att jag har 4 minuter tillgodo för att klara medaljtiden. 🙂
Någon som har några siffror att komma med som ta
Jag har hört från ganska tillförlitliga källor att dubbla extremetiden ofta är lika med LL-tiden. Även om källan är tillförlitlig så är jag glad att jag har 4 minuter tillgodo för att klara medaljtiden. 🙂
Någon som har några siffror att komma med som ta
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 10:54Om du menar tiden för ett 15km-varv multiplicerat med två jämfört med ett LL? Då sprang jag fortare på Xtremen. Ca 70min på Xtreme Ger 2:20 på LL som jag sprang på 2:34. Då slet jag inte ihjäl mig på Xtremen heller. Möjligen var jag lite bättre tränad då.
Om du menar tiden för ett 15km-varv multiplicerat med två jämfört med ett LL? Då sprang jag fortare på Xtremen. Ca 70min på Xtreme Ger 2:20 på LL som jag sprang på 2:34. Då slet jag inte ihjäl mig på Xtremen heller. Möjligen var jag lite bättre tränad då.
Quote from Jonny Persson on 14 July 2011, 10:55Möjligen saknade Fredrik lite mil i benen för att stå distansen på LL också.
Möjligen saknade Fredrik lite mil i benen för att stå distansen på LL också.