Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

David, kollar man din träning och jämför 2010 mot 2011 talar allt för att du kommer förbättra ditt LL-rekord i år. Så dina siffror känns inte helt aktuella. 🙂

För att få en korrekt bild är det bra om vi jämför tider från samma år eller en kommentar om h

Jag har sprungit extremen på 60.30 ungefär, i våras. Då kom jag direkt från skidsäsongen och hade inte kommit igång riktigt med löpningen. LL har jag sprungit som snabbast på 142 minuter ungefär. Visserligen med stukad fot sista 28km,men 121 känns ändå lå

Andreas, vi får väl se! Jag tror du är närmre 121 än ditt ödmjuka mål 130.

@David: Personligen är jag helt såld på FF :-).
Däremot tror jag man måste smyga in dem och anpassa sin löpstil, en del har säkert rätt löpstil från början. Jag har inte fått varken skavsår eller blåsor av dem men de första gångerna fick jag träningsvärk

Verkar som att man från Lidingöloppet går på Ursvik*2=Lidingötid eftersom de för startgrupp 3 hade 75 min som gräns och den gruppen har en tänkt LL-tid på 150 min.

Direktseedningen till startgrupp 3 är 161 till 167 minuter på tidigare LL.

varifrån får ni all denna seedningsinfo?

Med reservation för att informationen är gammal, sajten är ommöblerad en del, men tiderna borde nog stämma ganska bra fortfarande: http://anmalan.lidingoloppet.se/Adventure_temp/seedning.cfm

Jag kom visst ihåg fel. Det var visst startgrupp 1C jag siktade emot och inte 3an =)

Som det blev nu vart jag nog försen med att springa seedningslopp. Sprang idag och seedningen stängdes såvitt jag förstod igårkväll =(

Lidingöloppet har via sin faceboo

Och när de skriver 39 minuter, så är det upp till 39:59 har jag förstått.