Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 12:56David, kollar man din träning och jämför 2010 mot 2011 talar allt för att du kommer förbättra ditt LL-rekord i år. Så dina siffror känns inte helt aktuella. 🙂
För att få en korrekt bild är det bra om vi jämför tider från samma år eller en kommentar om h
David, kollar man din träning och jämför 2010 mot 2011 talar allt för att du kommer förbättra ditt LL-rekord i år. Så dina siffror känns inte helt aktuella. 🙂
För att få en korrekt bild är det bra om vi jämför tider från samma år eller en kommentar om h
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 13:39Jag har sprungit extremen på 60.30 ungefär, i våras. Då kom jag direkt från skidsäsongen och hade inte kommit igång riktigt med löpningen. LL har jag sprungit som snabbast på 142 minuter ungefär. Visserligen med stukad fot sista 28km,men 121 känns ändå lå
Jag har sprungit extremen på 60.30 ungefär, i våras. Då kom jag direkt från skidsäsongen och hade inte kommit igång riktigt med löpningen. LL har jag sprungit som snabbast på 142 minuter ungefär. Visserligen med stukad fot sista 28km,men 121 känns ändå lå
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 14:12Andreas, vi får väl se! Jag tror du är närmre 121 än ditt ödmjuka mål 130.
Andreas, vi får väl se! Jag tror du är närmre 121 än ditt ödmjuka mål 130.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 18:32@David: Personligen är jag helt såld på FF :-).
Däremot tror jag man måste smyga in dem och anpassa sin löpstil, en del har säkert rätt löpstil från början. Jag har inte fått varken skavsår eller blåsor av dem men de första gångerna fick jag träningsvärk
@David: Personligen är jag helt såld på FF :-).
Däremot tror jag man måste smyga in dem och anpassa sin löpstil, en del har säkert rätt löpstil från början. Jag har inte fått varken skavsår eller blåsor av dem men de första gångerna fick jag träningsvärk
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 15:42Verkar som att man från Lidingöloppet går på Ursvik*2=Lidingötid eftersom de för startgrupp 3 hade 75 min som gräns och den gruppen har en tänkt LL-tid på 150 min.
Verkar som att man från Lidingöloppet går på Ursvik*2=Lidingötid eftersom de för startgrupp 3 hade 75 min som gräns och den gruppen har en tänkt LL-tid på 150 min.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 16:10Direktseedningen till startgrupp 3 är 161 till 167 minuter på tidigare LL.
Direktseedningen till startgrupp 3 är 161 till 167 minuter på tidigare LL.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:09varifrån får ni all denna seedningsinfo?
varifrån får ni all denna seedningsinfo?
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 21:45Med reservation för att informationen är gammal, sajten är ommöblerad en del, men tiderna borde nog stämma ganska bra fortfarande: http://anmalan.lidingoloppet.se/Adventure_temp/seedning.cfm
Med reservation för att informationen är gammal, sajten är ommöblerad en del, men tiderna borde nog stämma ganska bra fortfarande: http://anmalan.lidingoloppet.se/Adventure_temp/seedning.cfm
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 00:02Jag kom visst ihåg fel. Det var visst startgrupp 1C jag siktade emot och inte 3an =)
Som det blev nu vart jag nog försen med att springa seedningslopp. Sprang idag och seedningen stängdes såvitt jag förstod igårkväll =(
Lidingöloppet har via sin faceboo
Jag kom visst ihåg fel. Det var visst startgrupp 1C jag siktade emot och inte 3an =)
Som det blev nu vart jag nog försen med att springa seedningslopp. Sprang idag och seedningen stängdes såvitt jag förstod igårkväll =(
Lidingöloppet har via sin faceboo
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 07:26Och när de skriver 39 minuter, så är det upp till 39:59 har jag förstått.
Och när de skriver 39 minuter, så är det upp till 39:59 har jag förstått.