Quote from Funbeat user on 9 October 2006, 09:58>> Var handlar man i Stockholm alternativt över nätet?
>
>1. http://www.runnersstore.se/
>2. http://www.loplabbet.se/Kan bara hålla med (kluttrar ned tråden lite ;)), Som plötslig löpare hittade jag vad jag sökte där, mkt krångligare i affär faktiskt!
Ä
>> Var handlar man i Stockholm alternativt över nätet?
>
>1. http://www.runnersstore.se/
>2. http://www.loplabbet.se/
Kan bara hålla med (kluttrar ned tråden lite ;)), Som plötslig löpare hittade jag vad jag sökte där, mkt krångligare i affär faktiskt!
Ä
Quote from Urban Nilsson on 9 October 2006, 19:40> Jaha så nu är jag då äntligen löpare igen.
GRATTIS!!!
Ska du med på något långpass i vinter så är du välkommen till Hellas.F ö: Man klarar sig utan specialkläder (om du nu redan har cykel-/skidkläder) ner till ungefär -5. Sedan kan det vara juste med
> Jaha så nu är jag då äntligen löpare igen.
GRATTIS!!!
Ska du med på något långpass i vinter så är du välkommen till Hellas.
F ö: Man klarar sig utan specialkläder (om du nu redan har cykel-/skidkläder) ner till ungefär -5. Sedan kan det vara juste med
Quote from ellen olsson on 9 October 2006, 22:19> Jag har köpt fyra par nya skor det senaste året Alla i en storlek större än jag haft tidigare. Det har gjort underverk för mina fötter. Något att tänka på kanske?
Hmmm... Underverk? Hur var det nu med tånaglarna efter Kalmar Triathlon...? 😉
> Jag har köpt fyra par nya skor det senaste året Alla i en storlek större än jag haft tidigare. Det har gjort underverk för mina fötter. Något att tänka på kanske?
Hmmm... Underverk? Hur var det nu med tånaglarna efter Kalmar Triathlon...? 😉
Quote from Lotta W on 10 October 2006, 07:47Fredrik, han slipper tänka på dem nu... 😉
Fredrik, han slipper tänka på dem nu... 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 09:31Löparoverall av typ R-90 använder jag på vintern, underställ + funktionströja under. Funkar till -15 iallafall (om man inte är ute alltför länge kanske :-)).
R-90 brukas säljas ut i gamla modeller på hösten för ca 500:- (intersport, stadium, team sportia
Löparoverall av typ R-90 använder jag på vintern, underställ + funktionströja under. Funkar till -15 iallafall (om man inte är ute alltför länge kanske :-)).
R-90 brukas säljas ut i gamla modeller på hösten för ca 500:- (intersport, stadium, team sportia
Quote from Håkan Öhling on 13 October 2006, 23:44Mobba inte mina tånaglar - jag har ju stortånagel på både höger och vänster fot 🙂
Men under alla mina andra rundor har tårna varit glada. Kalmar är kanske lite överdrivet långt...
Sen menade jag faktiskt att alla de nya skorna var i samma storlek, men
Mobba inte mina tånaglar - jag har ju stortånagel på både höger och vänster fot 🙂
Men under alla mina andra rundor har tårna varit glada. Kalmar är kanske lite överdrivet långt...
Sen menade jag faktiskt att alla de nya skorna var i samma storlek, men
Quote from ellen olsson on 15 October 2006, 03:16> Mobba inte mina tånaglar - jag har ju stortånagel på både höger och vänster fot 🙂
Själv har jag en sprillans ny stortånagel på höger fot... 😉
> Mobba inte mina tånaglar - jag har ju stortånagel på både höger och vänster fot 🙂
Själv har jag en sprillans ny stortånagel på höger fot... 😉
Quote from Lotta W on 15 October 2006, 12:58Jag tappade några (små)tånaglar en månad efter IM när jag hade varit ute och sprungit i ösregn 🙂
Jag tappade några (små)tånaglar en månad efter IM när jag hade varit ute och sprungit i ösregn 🙂
Quote from Håkan Öhling on 15 October 2006, 22:27På tal om att hålla sig till ämnet: Per se till att ha lite extra tånaglar i beredskap 😉
På tal om att hålla sig till ämnet: Per se till att ha lite extra tånaglar i beredskap 😉
Quote from ellen olsson on 15 October 2006, 23:25Det brukar komma nya automatiskt. Sedan ett par år tillbaka så byter jag ut 2-4 tånaglar/år så det är ingen stor grej längre.
Jag misstänker dock att jag kan slå rekord nästa år... 😉
Det brukar komma nya automatiskt. Sedan ett par år tillbaka så byter jag ut 2-4 tånaglar/år så det är ingen stor grej längre.
Jag misstänker dock att jag kan slå rekord nästa år... 😉