Quote from Funbeat user on 16 October 2006, 00:13Klistra på ett plektrum?
Klistra på ett plektrum?
Quote from Jan Lundquist on 16 October 2006, 10:21Plektrum? När det finns färdiga lösnaglar med fransk manikyr och allt:
BILD:http://www.smink.nu/UserFiles/Image/ETdecorated1.jpg
Plektrum? När det finns färdiga lösnaglar med fransk manikyr och allt:
BILD:http://www.smink.nu/UserFiles/Image/ETdecorated1.jpg
Quote from Fredrik Närenfors on 16 October 2006, 10:46No comments. Jag har inte klivit ut ur garderoben än.
No comments. Jag har inte klivit ut ur garderoben än.
Quote from Funbeat user on 16 October 2006, 10:47Finns det lösnaglar som passar stortår också??? :)))
Per, men den där med pärlan? Den skulle väl passa?
Finns det lösnaglar som passar stortår också??? :)))
Per, men den där med pärlan? Den skulle väl passa?
Quote from Jan Lundquist on 16 October 2006, 10:58Frågan är om plektrum eller lösnaglar med fransk manikyr och pärla skulle väcka mest åtlöje i omklädningsrummet 🙂
Frågan är om plektrum eller lösnaglar med fransk manikyr och pärla skulle väcka mest åtlöje i omklädningsrummet 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 20 October 2006, 21:23med rakade ben också så blir hela du en pärla Per! 😉
med rakade ben också så blir hela du en pärla Per! 😉
Quote from ellen olsson on 20 October 2006, 22:48> Frågan är om plektrum eller lösnaglar med fransk manikyr och pärla skulle väcka mest åtlöje i omklädningsrummet
Den är lätt att besvara så jag väljer plektrum 100 gånger av 100. 🙂
> Frågan är om plektrum eller lösnaglar med fransk manikyr och pärla skulle väcka mest åtlöje i omklädningsrummet
Den är lätt att besvara så jag väljer plektrum 100 gånger av 100. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 21 October 2006, 21:05Då kan du ju passa på att lära dig spela gitarr med tårna. 🙂
Då kan du ju passa på att lära dig spela gitarr med tårna. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2006, 13:39Ha ha ha ...fniss... Kul med tånaglarna. Samma här just nu har jag 2 st halva stortånaglar som dessutom är VÄLDIGT knöliga. Annars tappar man ju dem lite hur som helst. MEN! vet ni? Jag är lite stolt över mina naglar.Folk tittar på dem med avsmak i badhus
Ha ha ha ...fniss... Kul med tånaglarna. Samma här just nu har jag 2 st halva stortånaglar som dessutom är VÄLDIGT knöliga. Annars tappar man ju dem lite hur som helst. MEN! vet ni? Jag är lite stolt över mina naglar.Folk tittar på dem med avsmak i badhus
Quote from Fredrik Johansson on 9 November 2006, 13:46Ibland efter mina långpass (när jag gklömt sätta skyddande tejp) har jag ett fint avlångt rött skavsår precis under brösten efter pulsbandet. Det lyser så rött och fint i omklädningsrummet på jobbet. Undrar vad de som inte springer eller använder pulskloc
Ibland efter mina långpass (när jag gklömt sätta skyddande tejp) har jag ett fint avlångt rött skavsår precis under brösten efter pulsbandet. Det lyser så rött och fint i omklädningsrummet på jobbet. Undrar vad de som inte springer eller använder pulskloc