Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUtrustningstips, vad behövs
You need to log in to create posts and topics.

Förresten...Lämplig klädsel/utrustning! Ingen har nämnt vätska. Jag har sprungit med vätskebälte och vatten rygga. Beror ju lite på hur långt man ska och hur länge. Kortare sträckor helt klart vätskebälte m plats för 4 flaskor. Har en med 8 flaskor men de

*fnittrar*
Heja på Åsa!!

Vinterklädsel:
- kalsonger med vindskyddad front, typ modell Craft.
- Fodrade, vindtäta tights. Superhärligt att springa i när det är nollgradigt och regn.
- Mössa (funkar med nästan vilken som helst), men eftersom att jag är lite prylbögig så kör jag oft

Ja, just det. Det glömde jag ju: Springer numera alltid i en såndär gul reflexväst, för att det ofta är mörkt när jag springer och det är sällan jag springer där det inte finns trafik.

Innan jag fick en sådan hade jag alltid en reflex vid fotknölen (en

Linus.. tyckte jag kände igen efternamnet!
Nuuuu hänger jag med! Saknar du några flaskor sen VR.. så finns dom hos mej 🙂

Iron Man.. Coolt! Just Do It!

"Springer numera alltid i en såndär gul reflexväst, för att det ofta är mörkt när jag springer och det är sällan jag springer där det inte finns trafik"

Bravo! Ser en hel del folk så här års som tror de är 2½ m långa och lyser i mörkret ... Mer reflexer

> Nuuuu hänger jag med! Saknar du några flaskor sen VR.. så finns dom hos mej 🙂

Ja, jag har för mig att det var någon ACT-are som hade lite flaskor... Men var inte det från VR 2005? Från årets VR har min kusin alla nya flaskor, så jag verkar vara lite

Vinterklädsel.
Har använt en tröja från Björn dählie i tre år. Den är otroligt slittålig. HAr använt den både på hösten, vintern och våren. Den har något fuktavstötande/vindtätt material på framsidan och är tunnare på ryggen, så att svetten försvinner u

Joo de är från 05! Funkar nog fortfarande 🙂

Som sagt.. åk lite norrut så finns kläderna om ni inte hittar dom i storstan... typ 14 mil norr om Stockholm finns dom hos den lokale cykelhandlaren!! 🙂

> http://www.bjorn-daehlie.com har mycket snyggt,kan vara svårt att hitta i stockholm kanske.

Runners Store - Stockholms bästa skidbutik - lär ha en del BD-kläder.