Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:46Förlåt, kunde inte låta bli. Men cykel väljer du utomhus?
Förlåt, kunde inte låta bli. Men cykel väljer du utomhus?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:49hahaha jaa helst...men jag har motionscykel om dottern är hemma och jag inte kommer ut.....så jaevla tråkigt att cykla inomhus bara.....nää utomhus det är livets melodi....
hahaha jaa helst...men jag har motionscykel om dottern är hemma och jag inte kommer ut.....så jaevla tråkigt att cykla inomhus bara.....nää utomhus det är livets melodi....
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:50Har en också, i sovrummet. Den är bra att hänga blöta träningskläder på.
Har en också, i sovrummet. Den är bra att hänga blöta träningskläder på.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:51klädmagnet.....jag vet...
klädmagnet.....jag vet...
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2008, 10:21Hey ni Singelsniglar som är ute och kapar och sabbar i trådarna! Kan ni inte hålla era meningslösheter i eran egen grupp?? Andra funbeatare har (ja faktiskt) seriösa fågor och funderingar och ni bara kommer in och förstör med era meningslösheter. Håll det
Hey ni Singelsniglar som är ute och kapar och sabbar i trådarna! Kan ni inte hålla era meningslösheter i eran egen grupp?? Andra funbeatare har (ja faktiskt) seriösa fågor och funderingar och ni bara kommer in och förstör med era meningslösheter. Håll det
Quote from Catharina Brattlin on 7 May 2008, 10:22Det var ord och inga visor, det, Aadu!!! *håller med*
Det var ord och inga visor, det, Aadu!!! *håller med*
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 10:23Oj, någon har stort behov av att höja sitt blodsocker lite.
Oj, någon har stort behov av att höja sitt blodsocker lite.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 12:49Har Aadu vaknat på fel sida idag?
Har Aadu vaknat på fel sida idag?
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2008, 13:05Nää jag har inte vaknat på fel sida men tycker att om en person tar mod till sej kanske och ställer en fråga, så kommer den personen tillbaka lite senare och får se, till sin glädje att många svarat på tråden, öppnar och finner massa "oneliners" om ingent
Nää jag har inte vaknat på fel sida men tycker att om en person tar mod till sej kanske och ställer en fråga, så kommer den personen tillbaka lite senare och får se, till sin glädje att många svarat på tråden, öppnar och finner massa "oneliners" om ingent
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 13:34Söt pojke smågnabbas med söt flicka, delvis utanför ämnet.
Någon (inte trådskaparen) blir extremt upprörd, det är för hemskt, de ska absolut inte synas i andras trådar, det är sååå synd om trådskaparen.Hmmmmm..
Min egen personliga tolkning är att denn
Söt pojke smågnabbas med söt flicka, delvis utanför ämnet.
Någon (inte trådskaparen) blir extremt upprörd, det är för hemskt, de ska absolut inte synas i andras trådar, det är sååå synd om trådskaparen.
Hmmmmm..
Min egen personliga tolkning är att denn