Quote from Lotta Lindström on 7 May 2008, 15:21Och i och med diskussionen om att kapa trådar och komma bort från ämnet har vi kommit bort från ämnet ännu mer. (#)
Och i och med diskussionen om att kapa trådar och komma bort från ämnet har vi kommit bort från ämnet ännu mer. (#)
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 15:39Fullt med trådkramare mao... 😉
Fullt med trådkramare mao... 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 15:40Jag tycker nog att Jonas tömde ut ämnet rätt mycket i första inlägget. Öka vecko-insatsen med HÖGST 10% - växla gång o spring - se till att ha roligt - och njut av naturen! (Det sista var det kanske jag som tyckte - kommer inte ihåg exakt vad Jonas skrev!
Jag tycker nog att Jonas tömde ut ämnet rätt mycket i första inlägget. Öka vecko-insatsen med HÖGST 10% - växla gång o spring - se till att ha roligt - och njut av naturen! (Det sista var det kanske jag som tyckte - kommer inte ihåg exakt vad Jonas skrev!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:23Tillbaka till ämnet!
Jag sprang just från Hässelby strand till Gröndal. För de som är oinsatta är det ungefär 15km om man följer kustlinjen så mkt som möjligt. Kan varmt rekommendera den, grym natur, oftast alldeles nere vid vattnet, däremot är den väldi
Tillbaka till ämnet!
Jag sprang just från Hässelby strand till Gröndal. För de som är oinsatta är det ungefär 15km om man följer kustlinjen så mkt som möjligt. Kan varmt rekommendera den, grym natur, oftast alldeles nere vid vattnet, däremot är den väldi
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 16:34"Tillbaka till ämnet" - hahaha!
Och var nånstans handlade detta svar om Hannas fråga? Inlägget precis ovanför däremot tycker jag handlade rätt mycket om det!
Men vi tycker du är jätteduktig och det var bra att du berättade det!
"Tillbaka till ämnet" - hahaha!
Och var nånstans handlade detta svar om Hannas fråga? Inlägget precis ovanför däremot tycker jag handlade rätt mycket om det!
Men vi tycker du är jätteduktig och det var bra att du berättade det!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:48Ja, fanken, det såg jag faktiskt inte. (#)
Men mitt inlägg var lite mer i linje med Hannas än hel del andras i tråden 😉
Och tack för ironin, den värmde heh
Ja, fanken, det såg jag faktiskt inte. (#)
Men mitt inlägg var lite mer i linje med Hannas än hel del andras i tråden 😉
Och tack för ironin, den värmde heh
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:46Hanna. Om inte någon annan har nämnt det för dig;
DU ÄR BÄST!!! (t+)
Det finns ingenting som är så svårt som att börja träna igen, efter att man har haft ett väldigt långt uppehåll (slutat).
Hanna. Om inte någon annan har nämnt det för dig;
DU ÄR BÄST!!! (t+)
Det finns ingenting som är så svårt som att börja träna igen, efter att man har haft ett väldigt långt uppehåll (slutat).
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2008, 19:55Ja, Hanna du är bäst! Jag tycker alla som kämpar på och tränar duktigt mot
persoliga mål är värda uppskattning.
Jag ber om ursäkt för att jag kapade den kapade tråden 🙂Och du -Per- mitt namn stavas Aadu 😉
Ja, Hanna du är bäst! Jag tycker alla som kämpar på och tränar duktigt mot
persoliga mål är värda uppskattning.
Jag ber om ursäkt för att jag kapade den kapade tråden 🙂
Och du -Per- mitt namn stavas Aadu 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 23:10Jag tackar!
Jag tackar!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:30Äsch, jag som hade tänkt mej att få en kram tillbaka, så får jag en stavningsanmärkning i stället 🙁
Äsch, jag som hade tänkt mej att få en kram tillbaka, så får jag en stavningsanmärkning i stället 🙁