Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:55asfalt är inte så farligt o springa på det är rätt sviktande.. värre är ju gatusten betong osv.. men asfalt sviktar bra så det fixar du
asfalt är inte så farligt o springa på det är rätt sviktande.. värre är ju gatusten betong osv.. men asfalt sviktar bra så det fixar du
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 19:56Anders Berglund: Jag tror det beror mycket på hur man är byggd och vilket löpsteg man har. Jag landar på framfoten och sviktar ganska mycket i steget och har aldrig haft ont när jag sprungit på asfalt och jag springer ändå 3-4 mil/vecka.
Det finns dock p
Anders Berglund: Jag tror det beror mycket på hur man är byggd och vilket löpsteg man har. Jag landar på framfoten och sviktar ganska mycket i steget och har aldrig haft ont när jag sprungit på asfalt och jag springer ändå 3-4 mil/vecka.
Det finns dock p
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 21:43Dock är betong är det bästa som finns när man skall lära sig barfota löpning... eftersom man känner direkt om man springer fel... (fast då pratar vi inte några marathon distanser)
Dock är betong är det bästa som finns när man skall lära sig barfota löpning... eftersom man känner direkt om man springer fel... (fast då pratar vi inte några marathon distanser)