Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVärktablett
You need to log in to create posts and topics.

Men Pia då....??! Inte ett ord om Månkarbo....Skäms..?!:D:D:D

Om någon inte klarar det utan mediciner så bestämmer inte personen.

Om man missar eftermiddagsfikat, men tar en koffeintablett för att slippa huvudvärk som man brukar få annars när man missar kaffet, är man en dålig människa då eftersom koffeinet också höjer prestationsförmågan?

Om man missar eftermiddagsfikat, men tar e

Dubbelpost

Det finns amfetamin.

Vad jag vet så finns inte Amfetamin längre att förskrivas av läkare...å vad jag vet så kommer väl kvällsfikat tidigare om man nu missar eftermiddagsfikat...Sen så såg jag en märklig tingest ute på en ICA affär i förgängligheten: Man sålde snus utan nikoti

koffeintablett ? de va som fasen.... skulle känt mej som knarkare om ja inte klarade av en paus från kaffet...
alltså... kaffe dricker man väl för smakens skull eller? ok att det sen har den lilla bieffekten att man blir totalt beroende.... men alltså pil

_Kan_ man dricka kaffe för smakens skull???
😉
Nej, men allvarligt tycker jag de flesta talar om kaffe som ett skriande behov, de bara måste ha kaffe, och det låter inte alls som det handlade om smaken.

har också behovet, men skulle ju aldrig börjat dricka kaffe om det inte var gott väl.
när det endast är ett kemiskt behov i kroppen så är ju hela poängen borta... då är det bättre o ta några dagar med dendär extrema huvudvärken o börja om.

nu blev det vi

Allvarligt talat så känner jag inte så många om tyckt att första klunken kaffe var god, och själv har jag fortfarande aldrig börjat, tycker det smakar hemskt.
De flesta "lär sig" tycka om kaffe för att det är ngt man ska göra.
Det gäller för all del fler