Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:07Men Pia då....??! Inte ett ord om Månkarbo....Skäms..?!:D:D:D
Men Pia då....??! Inte ett ord om Månkarbo....Skäms..?!:D:D:D
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:07Om någon inte klarar det utan mediciner så bestämmer inte personen.
Om någon inte klarar det utan mediciner så bestämmer inte personen.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:34Om man missar eftermiddagsfikat, men tar en koffeintablett för att slippa huvudvärk som man brukar få annars när man missar kaffet, är man en dålig människa då eftersom koffeinet också höjer prestationsförmågan?
Om man missar eftermiddagsfikat, men tar e
Om man missar eftermiddagsfikat, men tar en koffeintablett för att slippa huvudvärk som man brukar få annars när man missar kaffet, är man en dålig människa då eftersom koffeinet också höjer prestationsförmågan?
Om man missar eftermiddagsfikat, men tar e
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:34Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:36Det finns amfetamin.
Det finns amfetamin.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 21:59Vad jag vet så finns inte Amfetamin längre att förskrivas av läkare...å vad jag vet så kommer väl kvällsfikat tidigare om man nu missar eftermiddagsfikat...Sen så såg jag en märklig tingest ute på en ICA affär i förgängligheten: Man sålde snus utan nikoti
Vad jag vet så finns inte Amfetamin längre att förskrivas av läkare...å vad jag vet så kommer väl kvällsfikat tidigare om man nu missar eftermiddagsfikat...Sen så såg jag en märklig tingest ute på en ICA affär i förgängligheten: Man sålde snus utan nikoti
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 13:31koffeintablett ? de va som fasen.... skulle känt mej som knarkare om ja inte klarade av en paus från kaffet...
alltså... kaffe dricker man väl för smakens skull eller? ok att det sen har den lilla bieffekten att man blir totalt beroende.... men alltså pil
koffeintablett ? de va som fasen.... skulle känt mej som knarkare om ja inte klarade av en paus från kaffet...
alltså... kaffe dricker man väl för smakens skull eller? ok att det sen har den lilla bieffekten att man blir totalt beroende.... men alltså pil
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 13:38_Kan_ man dricka kaffe för smakens skull???
😉
Nej, men allvarligt tycker jag de flesta talar om kaffe som ett skriande behov, de bara måste ha kaffe, och det låter inte alls som det handlade om smaken.
_Kan_ man dricka kaffe för smakens skull???
😉
Nej, men allvarligt tycker jag de flesta talar om kaffe som ett skriande behov, de bara måste ha kaffe, och det låter inte alls som det handlade om smaken.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 13:41har också behovet, men skulle ju aldrig börjat dricka kaffe om det inte var gott väl.
när det endast är ett kemiskt behov i kroppen så är ju hela poängen borta... då är det bättre o ta några dagar med dendär extrema huvudvärken o börja om.nu blev det vi
har också behovet, men skulle ju aldrig börjat dricka kaffe om det inte var gott väl.
när det endast är ett kemiskt behov i kroppen så är ju hela poängen borta... då är det bättre o ta några dagar med dendär extrema huvudvärken o börja om.
nu blev det vi
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 13:49Allvarligt talat så känner jag inte så många om tyckt att första klunken kaffe var god, och själv har jag fortfarande aldrig börjat, tycker det smakar hemskt.
De flesta "lär sig" tycka om kaffe för att det är ngt man ska göra.
Det gäller för all del fler
Allvarligt talat så känner jag inte så många om tyckt att första klunken kaffe var god, och själv har jag fortfarande aldrig börjat, tycker det smakar hemskt.
De flesta "lär sig" tycka om kaffe för att det är ngt man ska göra.
Det gäller för all del fler