Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:39Kul diskussion 🙂
Måste erkänna att om jag vaknade med en migränunge när jag ska springa TM eller cykla Tjejvättern då åker det ner ett ibuprofenpreparat, inte minsta tvekan.
(Däremot skulle jag efter bitter erfarenhet aldrig ta ngn variant av voltaren,
Kul diskussion 🙂
Måste erkänna att om jag vaknade med en migränunge när jag ska springa TM eller cykla Tjejvättern då åker det ner ett ibuprofenpreparat, inte minsta tvekan.
(Däremot skulle jag efter bitter erfarenhet aldrig ta ngn variant av voltaren,
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:52Nej krister...du ska verkligen inte känna dig som en patetisk halvkass, halvusel motionär. Du ska naturligtvis känna dig som en patetisk halvkass å halvusel elitlöpare .(Sista ordet tycker jag stämmer på dig i alla fall...hehe).:D
Å sen det här med att sp
Nej krister...du ska verkligen inte känna dig som en patetisk halvkass, halvusel motionär. Du ska naturligtvis känna dig som en patetisk halvkass å halvusel elitlöpare .(Sista ordet tycker jag stämmer på dig i alla fall...hehe).:D
Å sen det här med att sp
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:05Nu har jag läst artikeln i RW och mitt sunda förnuft blev bara än mer bekräftat, speciellt när man läser sista stycket "Sunt förnuft".
Nu har jag läst artikeln i RW och mitt sunda förnuft blev bara än mer bekräftat, speciellt när man läser sista stycket "Sunt förnuft".
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 09:36Efter tillmälena i den här diskussionen tror jag att jag får ta en Zoloft inför nästa runda. Very depressing 😀
Efter tillmälena i den här diskussionen tror jag att jag får ta en Zoloft inför nästa runda. Very depressing 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 10:09Midsommar grodan
Om man får ont när man tränar eller tävlar bör man undersöka varför. Det kan ju vara så att det bli värre med tiden.
Att ta piller före en tävling låter inte riktigt sunt. Bara för att en del substanser kanske inte är förbjudna så inneb
Midsommar grodan
Om man får ont när man tränar eller tävlar bör man undersöka varför. Det kan ju vara så att det bli värre med tiden.
Att ta piller före en tävling låter inte riktigt sunt. Bara för att en del substanser kanske inte är förbjudna så inneb
Quote from Catharina Brattlin on 22 May 2009, 10:25Har följt diskussionen med stort intresse och möter uttryck som "sunt förnuft" och "osunt".
Då har jag reflekterat över hur "sunt" det eg är, att springa i 24 timmar? Jag kan heller inte se det sunda i att behöva ta värktabletter EFTER hårda pass för att
Har följt diskussionen med stort intresse och möter uttryck som "sunt förnuft" och "osunt".
Då har jag reflekterat över hur "sunt" det eg är, att springa i 24 timmar? Jag kan heller inte se det sunda i att behöva ta värktabletter EFTER hårda pass för att
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 10:54En sak som jag har märkt är att det finns människor med extrema åsikter åt alla håll, och vissa hörs mer än andra.
För ett tag sedan var det föräldrar som vägrade sitt barn sjukvårdshjälp, tror det var blodbyte eller något sådant. Hellre lät de barnet dö
En sak som jag har märkt är att det finns människor med extrema åsikter åt alla håll, och vissa hörs mer än andra.
För ett tag sedan var det föräldrar som vägrade sitt barn sjukvårdshjälp, tror det var blodbyte eller något sådant. Hellre lät de barnet dö
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:06man kan ju råka skada nån me en sten... är pacifist...
man kan ju råka skada nån me en sten... är pacifist...
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:08Okay, jag plussar på en för pacifisten då! (H)
Okay, jag plussar på en för pacifisten då! (H)
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:10Lägger en sten här också. Väldigt varsamt. Vill inte reta upp någon ytterligare 😉
Lägger en sten här också. Väldigt varsamt. Vill inte reta upp någon ytterligare 😉