Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVärktablett
You need to log in to create posts and topics.

Det är väl varken mer eller mindre patetiskt än att du tar ipren när du är förkyld eller har ont? Värktablett - när man har ont. Inte nåt som botar dig när du är sjuk.

Jo men när jag är sjuk ger jag mig inte ut och springer utan försöker att vila. Ja var och en gör som den vill men att som halvkass motionär käka värktabletter under en mara är i min sinnesvärld ett stört beteende.

Det är väl ingen som pratar om at springa sjuk, utan att ta värktablett om man har ont. Inte speciellt "stört beteende" IMO.

Elly:
Intressantaste inlägget hittills.

För övrigt börjar det hetta till här. Nån som kan rekommendera ett schysst kylbalsam 😉

Elly m.fl:

Jag har kopierat inlägget om blödningar och mikroskador och återhämtning mm, tar med det till Fysiologen på GIH så ser vi om nån vet.
Återkommer...

frida: gött, riktiga svar 😀

En kompis fick rekommendationen av sin läkare att ta ipren efter hårda pass fö ratt det ökade återhämtningen, antar för den antiinflammatoriska effekten. Innehåller ju iofs inte acetylsalisylsyra.

Dr. Mengele?

"Halvusla motionärer"...hehehe.! Trådens bästa hittills..! Undrar hur dom är???? Dom är ju för det första motionärer å det är ju jättebra tycker jag. Sen är dom halvusla å då troligen som människor..tackar vår herre för att dom inte är helusla för sådana

Ja jag kanske tog i lite väl 😀 men jag sällar mig till skaran Edit: 🙂 halvusla motionärer som inte springer med värktabletter i bakfickan 😉