Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVärktablett
You need to log in to create posts and topics.

Det finns anabola, testosteron, genotropin, cortison, zoloft med mera på apoteket mig veterligen.

En som har koll!

Ja, eftersom de sköter förmedlingen av läkemedel i Sverige.

Förlåt, glömde lägga till - Receptfritt.

Kul diskussion som verkligen ändrat riktning totalt här på slutet.
Tur det finns en dopinglista som (hoppas jag) professionella personer komponerat ihop.
Lutar mig tillbaka på den och låter den leda mitt ev intag

Annars har "Cutting edge"sidan en massa tips om vad som fungerar i dopinghänseende.

Det är i min mening att idiotförklara sig själv om jämför AS, geno etc med voltaren, ipren elr magnecyl.
Och ser folk inte det uppenbart EMORMA skillnader som är mellan dessa olika läkemedel och dess effekter så är det nog dags att börja sålla bland polla

Då är jag en idiot. Klart det är skillnader, men ett preparat är ett preparat. Bara för att det görs reklam om det på tv, innebär inte det att det är bra/ofarligt. Panodil, ipren m.m. har sjuka biverkningar... Vm-final, visst. Men till kvartersmästerskape

Tja om du är en idiot eller inte det kan faktiskt inte jag avgöra...hade i min ungdom som skötare på Ulleråkers Sjukhus i Uppsala en patient med diagnosen Idiotis...å något mer...typ. Så honom kan jag??!!(De e absolut inte du..?!)
Å så den här oändligt sv

just acetylsalisylsyra e ju blodförtunnande som hintats i flera inlägg tidigare. Detta torde kunna ställa till problem iaf vid långlopp då man efter ett tag börjar göra sönder muskelfibrer etc. Är inte helt insatt i all fysiologiska förändringar som sker

Jag personligen tar ipren eller alvedon då jag har feber vid t.ex en dyngförkylning eller om jag har jäkligt ont av någon annan anledning. Skulle aldrig falla mig in att käka mediciner när jag är frisk! Skulle definitivt inte ta värktabletter när jag spri