Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:37Det finns anabola, testosteron, genotropin, cortison, zoloft med mera på apoteket mig veterligen.
Det finns anabola, testosteron, genotropin, cortison, zoloft med mera på apoteket mig veterligen.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:48En som har koll!
En som har koll!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 14:48Ja, eftersom de sköter förmedlingen av läkemedel i Sverige.
Ja, eftersom de sköter förmedlingen av läkemedel i Sverige.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:29Förlåt, glömde lägga till - Receptfritt.
Kul diskussion som verkligen ändrat riktning totalt här på slutet.
Tur det finns en dopinglista som (hoppas jag) professionella personer komponerat ihop.
Lutar mig tillbaka på den och låter den leda mitt ev intag
Förlåt, glömde lägga till - Receptfritt.
Kul diskussion som verkligen ändrat riktning totalt här på slutet.
Tur det finns en dopinglista som (hoppas jag) professionella personer komponerat ihop.
Lutar mig tillbaka på den och låter den leda mitt ev intag
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:38Annars har "Cutting edge"sidan en massa tips om vad som fungerar i dopinghänseende.
Annars har "Cutting edge"sidan en massa tips om vad som fungerar i dopinghänseende.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:00Det är i min mening att idiotförklara sig själv om jämför AS, geno etc med voltaren, ipren elr magnecyl.
Och ser folk inte det uppenbart EMORMA skillnader som är mellan dessa olika läkemedel och dess effekter så är det nog dags att börja sålla bland polla
Det är i min mening att idiotförklara sig själv om jämför AS, geno etc med voltaren, ipren elr magnecyl.
Och ser folk inte det uppenbart EMORMA skillnader som är mellan dessa olika läkemedel och dess effekter så är det nog dags att börja sålla bland polla
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:45Då är jag en idiot. Klart det är skillnader, men ett preparat är ett preparat. Bara för att det görs reklam om det på tv, innebär inte det att det är bra/ofarligt. Panodil, ipren m.m. har sjuka biverkningar... Vm-final, visst. Men till kvartersmästerskape
Då är jag en idiot. Klart det är skillnader, men ett preparat är ett preparat. Bara för att det görs reklam om det på tv, innebär inte det att det är bra/ofarligt. Panodil, ipren m.m. har sjuka biverkningar... Vm-final, visst. Men till kvartersmästerskape
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:20Tja om du är en idiot eller inte det kan faktiskt inte jag avgöra...hade i min ungdom som skötare på Ulleråkers Sjukhus i Uppsala en patient med diagnosen Idiotis...å något mer...typ. Så honom kan jag??!!(De e absolut inte du..?!)
Å så den här oändligt sv
Tja om du är en idiot eller inte det kan faktiskt inte jag avgöra...hade i min ungdom som skötare på Ulleråkers Sjukhus i Uppsala en patient med diagnosen Idiotis...å något mer...typ. Så honom kan jag??!!(De e absolut inte du..?!)
Å så den här oändligt sv
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:31just acetylsalisylsyra e ju blodförtunnande som hintats i flera inlägg tidigare. Detta torde kunna ställa till problem iaf vid långlopp då man efter ett tag börjar göra sönder muskelfibrer etc. Är inte helt insatt i all fysiologiska förändringar som sker
just acetylsalisylsyra e ju blodförtunnande som hintats i flera inlägg tidigare. Detta torde kunna ställa till problem iaf vid långlopp då man efter ett tag börjar göra sönder muskelfibrer etc. Är inte helt insatt i all fysiologiska förändringar som sker
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:54Jag personligen tar ipren eller alvedon då jag har feber vid t.ex en dyngförkylning eller om jag har jäkligt ont av någon annan anledning. Skulle aldrig falla mig in att käka mediciner när jag är frisk! Skulle definitivt inte ta värktabletter när jag spri
Jag personligen tar ipren eller alvedon då jag har feber vid t.ex en dyngförkylning eller om jag har jäkligt ont av någon annan anledning. Skulle aldrig falla mig in att käka mediciner när jag är frisk! Skulle definitivt inte ta värktabletter när jag spri