Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:11hehe 😉
hehe 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:19Och Jesus svarade å sade: "Låt den av eder som är helt utan skuld kasta den första Voltarenen..." Lukas 14:18.;)
Och Jesus svarade å sade: "Låt den av eder som är helt utan skuld kasta den första Voltarenen..." Lukas 14:18.;)
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:41hmm. den som lever med kronisk smärta som dessutom flyttar på sig emellanåt
kanske inte vet hur det känns att ställa upp i ett lopp med värk i hela kroppen och må bättre av det efteråt.jag kommer att ta mina värktabletter inför maran.
självklart.Kris
hmm. den som lever med kronisk smärta som dessutom flyttar på sig emellanåt
kanske inte vet hur det känns att ställa upp i ett lopp med värk i hela kroppen och må bättre av det efteråt.
jag kommer att ta mina värktabletter inför maran.
självklart.
Kris
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:46Sylvia: (t+) (H:)
Mycket kloka ord (som vanligt)!
Sylvia: (t+) (H:)
Mycket kloka ord (som vanligt)!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:52Pia, det var ett mycket intressant inlägg som ställer saken i lite annan dager. Viktig synpunkt, tack.
Själv menar jag de fall då folk är söndertränade och liknande, och håller sig på benen med hjälp av antiinflammatoriskt och värkstillande, istället för
Pia, det var ett mycket intressant inlägg som ställer saken i lite annan dager. Viktig synpunkt, tack.
Själv menar jag de fall då folk är söndertränade och liknande, och håller sig på benen med hjälp av antiinflammatoriskt och värkstillande, istället för
Quote from Catharina Brattlin on 22 May 2009, 18:54Tack Fia! 🙂
Skönt att jag inte är helt ensam med att tycka så.
Tack Fia! 🙂
Skönt att jag inte är helt ensam med att tycka så.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:14"Jag tror de flesta här menar normalt friska människor. "
Det tror jag också, men det jag funderar på är att gränsen mellan dem inte alltid är så knivskarp.
"Jag tror de flesta här menar normalt friska människor. "
Det tror jag också, men det jag funderar på är att gränsen mellan dem inte alltid är så knivskarp.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 23:18Jag funderar så här;
Om man vet med sig att "jag har låg smärttröskel, börjar det ömma, då ger jag upp". Och ömma LÄR det ju göra efter dryga 3 mil. Om jag då tar t.ex paracetamol innan loppet för att klara av det där ömmandet, och därmed kunna genomföra
Jag funderar så här;
Om man vet med sig att "jag har låg smärttröskel, börjar det ömma, då ger jag upp". Och ömma LÄR det ju göra efter dryga 3 mil. Om jag då tar t.ex paracetamol innan loppet för att klara av det där ömmandet, och därmed kunna genomföra
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 23:32Av vilken anledning ska en motionär tvunget springa ett maraton?
Av vilken anledning ska en motionär tvunget springa ett maraton?
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:02Precis Åsa.
För att det finns...
Ler.Jag löptränar för att överbevisa för min kropp att jag bestämmer,
inte smärtan.
Att springa marathon är målet just nu.
Att inte klara marathon för att jag är motionär, låter galet.
Visst.
Jag måste inte.
Men jag vil
Precis Åsa.
För att det finns...
Ler.
Jag löptränar för att överbevisa för min kropp att jag bestämmer,
inte smärtan.
Att springa marathon är målet just nu.
Att inte klara marathon för att jag är motionär, låter galet.
Visst.
Jag måste inte.
Men jag vil