Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 12:02De smakar konstigt. Mycket godare att tillverka dem själv alt införskaffa dem på lämpligt kondis.
De smakar konstigt. Mycket godare att tillverka dem själv alt införskaffa dem på lämpligt kondis.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 13:39Sprang i 28 graders värme igår och hade trots att jag "bara" sprang 12km behövt börja fylla på vätska redan efter ett par kilometer. Captain Obvious hälsar alltså att behovet av vätska är starkt kopplat till värmen 😉
Sprang i 28 graders värme igår och hade trots att jag "bara" sprang 12km behövt börja fylla på vätska redan efter ett par kilometer. Captain Obvious hälsar alltså att behovet av vätska är starkt kopplat till värmen 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 14:13Jag har nästan alltid bara med mig vatten på mina löppass. Det är först om jag skulle vara ute runt två timmar eller mer som jag kompletterar med sportdryck.
Snickers brukar jag ha med mig på långa lopp som VR och Vasaloppet, och på längre cykelpass som p
Jag har nästan alltid bara med mig vatten på mina löppass. Det är först om jag skulle vara ute runt två timmar eller mer som jag kompletterar med sportdryck.
Snickers brukar jag ha med mig på långa lopp som VR och Vasaloppet, och på längre cykelpass som p