Quote from Gabriella Säfström on 26 May 2007, 09:20Använt Perfectas bälten i över 20 år. Fortfarande jättenöjd...
Använt Perfectas bälten i över 20 år. Fortfarande jättenöjd...
Quote from Lotta W on 26 May 2007, 12:59Jag använder perfektas bälte: känner inte ens att det sitter där...
Jag använder perfektas bälte: känner inte ens att det sitter där...
Quote from Christer Heinbäck on 26 May 2007, 20:32Jag har också använt perfekta,men jag tycker det glider upp. Nu har jag köpt en Camelback som jag ska prova springa med. Har provat att springa runt huset ett par varv och det gick ju bra. 🙂
Jag har också använt perfekta,men jag tycker det glider upp. Nu har jag köpt en Camelback som jag ska prova springa med. Har provat att springa runt huset ett par varv och det gick ju bra. 🙂
Quote from ellen olsson on 26 May 2007, 20:43> Fast nu vill jag ha en Salomon Raid Revo 20 SLAB. Frågan är var jag kan köpa en.
Jag kollade med Bjarne idag. De (Biskopsgårdens Sport/Ski&Run) har Raid Revo 20 inne. Om det är exakt den modell du vill ha vet jag inte. Salomon har hejdlöst många modell
> Fast nu vill jag ha en Salomon Raid Revo 20 SLAB. Frågan är var jag kan köpa en.
Jag kollade med Bjarne idag. De (Biskopsgårdens Sport/Ski&Run) har Raid Revo 20 inne. Om det är exakt den modell du vill ha vet jag inte. Salomon har hejdlöst många modell
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 23:53Jag använder ett bälte med bara en flaska. Är dock nybörjare på att springa med vätskebälte men för mig fungerar den kanon. Får med mig hem-nyckel och mp3-spelare. Man får dock dra åt den ordentligt eftersom bandet till skillnad från de med flera flaskor
Jag använder ett bälte med bara en flaska. Är dock nybörjare på att springa med vätskebälte men för mig fungerar den kanon. Får med mig hem-nyckel och mp3-spelare. Man får dock dra åt den ordentligt eftersom bandet till skillnad från de med flera flaskor
Quote from Funbeat user on 27 May 2007, 20:28Så bra att jag läste den här disskussionen. 🙂 Då kom jag på att jag borde ta fram mitt perfekta bälte som jag köpte vid tjejmilen förra året. Har inte använt det sen dess och då tyckte jag det var lite obehagligt.
Men nu hade jag ju läst era tips och be
Så bra att jag läste den här disskussionen. 🙂 Då kom jag på att jag borde ta fram mitt perfekta bälte som jag köpte vid tjejmilen förra året. Har inte använt det sen dess och då tyckte jag det var lite obehagligt.
Men nu hade jag ju läst era tips och be
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 11:21Och jag skulle ha fram min camelback rygga igår, letade överallt - bara spårlöst borta.... Nån Saida här som vet var den kan vara???? Till slut använde jag en annan rygga, drog ut drickslangen genom en öppning för hörlurar. Inte lika bra men den skumpte i
Och jag skulle ha fram min camelback rygga igår, letade överallt - bara spårlöst borta.... Nån Saida här som vet var den kan vara???? Till slut använde jag en annan rygga, drog ut drickslangen genom en öppning för hörlurar. Inte lika bra men den skumpte i
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 02:16> Fast nu vill jag ha en Salomon Raid Revo 20 SLAB. Frågan är var jag kan köpa en.
Jag var också ute efter denna ryggsäck efter att min gamla gått sönder. Dock var den slutsåld hos Salomon och skulle inte komma förän sommaren 2008 om jag inte minns total
> Fast nu vill jag ha en Salomon Raid Revo 20 SLAB. Frågan är var jag kan köpa en.
Jag var också ute efter denna ryggsäck efter att min gamla gått sönder. Dock var den slutsåld hos Salomon och skulle inte komma förän sommaren 2008 om jag inte minns total
Quote from Camilla Höög on 1 January 2008, 16:53Jag köpte till slut en Salomon Raid Revo 20 (inte SLAB) på Biskopsgårdens Sport. Grymt nöjd. Ultralätt och används till allt.
Jag köpte till slut en Salomon Raid Revo 20 (inte SLAB) på Biskopsgårdens Sport. Grymt nöjd. Ultralätt och används till allt.
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 17:05Jag köpte Perfekta 4-flaskors på Tjejmilen och har haft den när vi sprungit 50 min-1:40, barnen har en flaska var och bältet sitter som gjutet. 🙂
Funkar jättebra att de just är små flaskor, gillar att ha både rent vatten el sportdryck i.
Kom på i efte
Jag köpte Perfekta 4-flaskors på Tjejmilen och har haft den när vi sprungit 50 min-1:40, barnen har en flaska var och bältet sitter som gjutet. 🙂
Funkar jättebra att de just är små flaskor, gillar att ha både rent vatten el sportdryck i.
Kom på i efte