Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Använt Perfectas bälten i över 20 år. Fortfarande jättenöjd...

Jag använder perfektas bälte: känner inte ens att det sitter där...

Jag har också använt perfekta,men jag tycker det glider upp. Nu har jag köpt en Camelback som jag ska prova springa med. Har provat att springa runt huset ett par varv och det gick ju bra. 🙂

> Fast nu vill jag ha en Salomon Raid Revo 20 SLAB. Frågan är var jag kan köpa en.

Jag kollade med Bjarne idag. De (Biskopsgårdens Sport/Ski&Run) har Raid Revo 20 inne. Om det är exakt den modell du vill ha vet jag inte. Salomon har hejdlöst många modell

Jag använder ett bälte med bara en flaska. Är dock nybörjare på att springa med vätskebälte men för mig fungerar den kanon. Får med mig hem-nyckel och mp3-spelare. Man får dock dra åt den ordentligt eftersom bandet till skillnad från de med flera flaskor

Så bra att jag läste den här disskussionen. 🙂 Då kom jag på att jag borde ta fram mitt perfekta bälte som jag köpte vid tjejmilen förra året. Har inte använt det sen dess och då tyckte jag det var lite obehagligt.

Men nu hade jag ju läst era tips och be

Och jag skulle ha fram min camelback rygga igår, letade överallt - bara spårlöst borta.... Nån Saida här som vet var den kan vara???? Till slut använde jag en annan rygga, drog ut drickslangen genom en öppning för hörlurar. Inte lika bra men den skumpte i

> Fast nu vill jag ha en Salomon Raid Revo 20 SLAB. Frågan är var jag kan köpa en.

Jag var också ute efter denna ryggsäck efter att min gamla gått sönder. Dock var den slutsåld hos Salomon och skulle inte komma förän sommaren 2008 om jag inte minns total

Jag köpte till slut en Salomon Raid Revo 20 (inte SLAB) på Biskopsgårdens Sport. Grymt nöjd. Ultralätt och används till allt.

Jag köpte Perfekta 4-flaskors på Tjejmilen och har haft den när vi sprungit 50 min-1:40, barnen har en flaska var och bältet sitter som gjutet. 🙂

Funkar jättebra att de just är små flaskor, gillar att ha både rent vatten el sportdryck i.

Kom på i efte