Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 17:37Bäste Magnus H, just nu är du den ende här som av någon outgrundlig anledning inte har förstått att vi diskuterar vätskeförlust kontra hjärnvolymminskning. Jenny styrde tillbaka från dina vllospår och fria fabuleringar kringa andra samband. Ta tag i dig s
Bäste Magnus H, just nu är du den ende här som av någon outgrundlig anledning inte har förstått att vi diskuterar vätskeförlust kontra hjärnvolymminskning. Jenny styrde tillbaka från dina vllospår och fria fabuleringar kringa andra samband. Ta tag i dig s
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 17:49Mikael, jag skulle uppskatta om du inte skrev ut mitt fulla namn för google att hitta. Övriga jag snällt har bett att ändra, har gjort det.
Det var faktiskt dina felaktiga påstående om just hjärnkrympning och vätskeförlust som jag skrev om. Vi måste väl
Mikael, jag skulle uppskatta om du inte skrev ut mitt fulla namn för google att hitta. Övriga jag snällt har bett att ändra, har gjort det.
Det var faktiskt dina felaktiga påstående om just hjärnkrympning och vätskeförlust som jag skrev om. Vi måste väl
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 17:56M*g*u* H*m*n*.
Jag har editerat enligt ditt önskemål. Jag förstår att du inte vill stå för vad du skriver och insinuerar på detta forum.
M*g*u* H*m*n*.
Jag har editerat enligt ditt önskemål. Jag förstår att du inte vill stå för vad du skriver och insinuerar på detta forum.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 17:58Vad hittar man där då?
Vad hittar man där då?
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 18:03Tack, det var snällt. Jovisst står jag för det jag skriver, precis som alla andra vars hela rätta namn inte syns i den löpande texten (eller ens i rutan till höger).
Vad gäller insinuationer, så vet jag inte om du är rätt person att kritisera någon för d
Tack, det var snällt. Jovisst står jag för det jag skriver, precis som alla andra vars hela rätta namn inte syns i den löpande texten (eller ens i rutan till höger).
Vad gäller insinuationer, så vet jag inte om du är rätt person att kritisera någon för d
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 18:06Jag har läst om "stalkers" på nätet.
Jag har läst om "stalkers" på nätet.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 18:17Jo M*gnus H*mann, du insinuerar, och du gör det grovt. Du är t.ex. den ende i den här tråden som talat om sambanden "hjärnstorlek och ultralopp", eller "förkrympta hjärnor och långpass".
Det är synd för jag tycker att frågan om hur nyttigt det är att uts
Jo M*gnus H*mann, du insinuerar, och du gör det grovt. Du är t.ex. den ende i den här tråden som talat om sambanden "hjärnstorlek och ultralopp", eller "förkrympta hjärnor och långpass".
Det är synd för jag tycker att frågan om hur nyttigt det är att uts
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 08:10Jenny: Tack för dina sakliga och informativa inlägg!
Jenny: Tack för dina sakliga och informativa inlägg!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 08:12Eftersom alkohol kom in i diskussionen; det är en jävla skillnad på förkrympt hjärna och förlorade hjärnceller.
Eftersom alkohol kom in i diskussionen; det är en jävla skillnad på förkrympt hjärna och förlorade hjärnceller.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 08:14Ölhävningarna på CTH har krävt sin tribut.
Ölhävningarna på CTH har krävt sin tribut.