Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVätskeförlust långpass
You need to log in to create posts and topics.

Bäste Magnus H, just nu är du den ende här som av någon outgrundlig anledning inte har förstått att vi diskuterar vätskeförlust kontra hjärnvolymminskning. Jenny styrde tillbaka från dina vllospår och fria fabuleringar kringa andra samband. Ta tag i dig s

Mikael, jag skulle uppskatta om du inte skrev ut mitt fulla namn för google att hitta. Övriga jag snällt har bett att ändra, har gjort det.

Det var faktiskt dina felaktiga påstående om just hjärnkrympning och vätskeförlust som jag skrev om. Vi måste väl

M*g*u* H*m*n*.

Jag har editerat enligt ditt önskemål. Jag förstår att du inte vill stå för vad du skriver och insinuerar på detta forum.

Vad hittar man där då?

Tack, det var snällt. Jovisst står jag för det jag skriver, precis som alla andra vars hela rätta namn inte syns i den löpande texten (eller ens i rutan till höger).

Vad gäller insinuationer, så vet jag inte om du är rätt person att kritisera någon för d

Jag har läst om "stalkers" på nätet.

Jo M*gnus H*mann, du insinuerar, och du gör det grovt. Du är t.ex. den ende i den här tråden som talat om sambanden "hjärnstorlek och ultralopp", eller "förkrympta hjärnor och långpass".

Det är synd för jag tycker att frågan om hur nyttigt det är att uts

Jenny: Tack för dina sakliga och informativa inlägg!

Eftersom alkohol kom in i diskussionen; det är en jävla skillnad på förkrympt hjärna och förlorade hjärnceller.

Ölhävningarna på CTH har krävt sin tribut.