Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätskeintag vid träning
You need to log in to create posts and topics.

Förlåt, fel av mig. Du citerade mig i början så jag trodde allt var riktat till mig och mina kommentarer. Det är svårt med diskussioner på internet ibland 🙂

Nej, jag orkade inte läsa alla länkar helt enkelt. Litar hellre på att folk som länkar själv har läst och tagit ut "det gottaste". 🙂 Dessutom är känns det konstig när du hänvisar till dig själv. Iof har du därifrån vidare hänvisningar, men ska min in dä

Jacob >>
En annan aspekt tycker jag är att man vid hård ansträngning eller under lopp där man hela tiden är på helspänn och de facto försöker få kroppen att inte tänka på hur jobbigt är och hur ont saker och ting gör, är det inte då stor risk att man int

Hej Jacob. Nu är jag lite OT känner jag. Men men.

P -> Nu hänger du upp dig på fallrapporterna.

Ja men det var den du hänvisade till eller? Om du inte tar att man påpekar ev brister i dina referenser så lägg inte med dom då. För det är ju bara en fallr

Pa nd -> Orsaken till att jag hänvisar till min egen sida är för att där står det vad jag tycker. Mina inlägg är långa nog här tycker du inte det? Det känns lite onödigt att behöva skriva om samma sak igen.

1. Du läste procenttalen i abstraktet rätt ja.

?

Hej Jacob.

"Sen är din matte fel."

"I det aktuella loppet borde en rimlig siffra för antalet med kritisk hyponatremi ligga kring 120 stycken av de 20000 deltagarna."

Om jag räknat fel så kanske det är så. Ingen är fullkomlig;)
Men jag tror inte att jag

Kan inte Jacob och Fredrik N ta en diskussion?

Han försöker köra ett distanspass och se vad som händer.

Jacob: Du har fortfarande inte kommenterat idén om att törst kan vara en upplevelse som kan variera stort mellan olika individer med samma vätskebalans.

Som jag ser det är rådet "drick när du är törstig" är ett bra råd, endast om variationen av fenomenet