Quote from Funbeat user on 18 January 2014, 09:46@Björn, det finns en hel del ryggsäckar som faktiskt beter sig som du beskriver, dvs blåsa och packning studsar runt och kan inte fixeras på bra sätt..
Nu är ju jag som sagt rätt objektiv då jag säljer ryggsäckar som INTE beter sig så. När man testat en
@Björn, det finns en hel del ryggsäckar som faktiskt beter sig som du beskriver, dvs blåsa och packning studsar runt och kan inte fixeras på bra sätt..
Nu är ju jag som sagt rätt objektiv då jag säljer ryggsäckar som INTE beter sig så. När man testat en
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 20:37Tack alla för en massa feedback. Det var ganska svårt att hitta västar i butik och fick aldrig prova någon med fylld blåsa. Det blev en Ultraspire till slut. Inte mycket plats för packning men fungerar bra tycker jag. Skvalpade första gången, tömde blåsan
Tack alla för en massa feedback. Det var ganska svårt att hitta västar i butik och fick aldrig prova någon med fylld blåsa. Det blev en Ultraspire till slut. Inte mycket plats för packning men fungerar bra tycker jag. Skvalpade första gången, tömde blåsan
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 08:51min: Inov 8 RacePro-4. Har ca 3l packningsutrymme och det klarade jag mig med på ladonian (kravet var vindskyddande jacka, första förband och telefon (har jag för mig), utöver det hade jag extra kallingar, underställ, strumpor och lite käk).
Alltså tror j
min: Inov 8 RacePro-4. Har ca 3l packningsutrymme och det klarade jag mig med på ladonian (kravet var vindskyddande jacka, första förband och telefon (har jag för mig), utöver det hade jag extra kallingar, underställ, strumpor och lite käk).
Alltså tror j
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 17:07Soji: Hur mycket du behöver med dig varierar mellan olika lopp. På rätt många lopp behöver man ingenting. Vilket lopp är det?
Vad är obligatorisk utrustning?
Vad serveras i kontrollerna?
Hur tätt ligger de?
Behöver du ta hand om blåsor och skav?
Skiftar
Soji: Hur mycket du behöver med dig varierar mellan olika lopp. På rätt många lopp behöver man ingenting. Vilket lopp är det?
Vad är obligatorisk utrustning?
Vad serveras i kontrollerna?
Hur tätt ligger de?
Behöver du ta hand om blåsor och skav?
Skiftar
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 19:17Hade idag premiärtur med Salomon Skin Pro 14+3 och störste minuset är att den borde finnas i fler (större) storlekar än "One size". Väldigt svårt att kränga upp armen & nå de bakre sidofickorna. Ett annat minus är den lilla volymen på blåsan (1,5 l) men d
Hade idag premiärtur med Salomon Skin Pro 14+3 och störste minuset är att den borde finnas i fler (större) storlekar än "One size". Väldigt svårt att kränga upp armen & nå de bakre sidofickorna. Ett annat minus är den lilla volymen på blåsan (1,5 l) men d
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 14:40Är det ngn som vet vart men kan köpa Nathan vaporcloud 2L vest, har bara sett Wiggle men finns det ngn återförsäljare i Sverige?
Är det ngn som vet vart men kan köpa Nathan vaporcloud 2L vest, har bara sett Wiggle men finns det ngn återförsäljare i Sverige?
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 21:06Varför vill du inte köpa den från wiggle?
Varför vill du inte köpa den från wiggle?
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 22:59Min erfarenhet är; beställ! Man lurar sig själv att man vill ha grejerna direkt, sen velar man runt i butiker och letar och härjar och veckan går och grejerna man inte beställde hade legat i lådan för längesedan.
Min erfarenhet är; beställ! Man lurar sig själv att man vill ha grejerna direkt, sen velar man runt i butiker och letar och härjar och veckan går och grejerna man inte beställde hade legat i lådan för längesedan.
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 18:17OMM har fina ryggor. Har en 32 liters Classic, nu som pendlarrygga vid cykling. Funkar fint i fjällen på löpning där.
http://www.theomm.com/products/packs/
OMM har fina ryggor. Har en 32 liters Classic, nu som pendlarrygga vid cykling. Funkar fint i fjällen på löpning där.