Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 12:13Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?
Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2011, 12:17Urkul!
Urkul!
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 12:46Jag var på väg att säga "Funbeat trådar", men jag insåg att det inte riktigt passade in... 😉
Jag var på väg att säga "Funbeat trådar", men jag insåg att det inte riktigt passade in... 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:07Men de kommer ju till dörren. Eller kanske dörrarna. Ibland. Inte nödvändigtvis den dörr som trådskaparen letade efter men har man tur så är det i alla fall i samma hus!
Men de kommer ju till dörren. Eller kanske dörrarna. Ibland. Inte nödvändigtvis den dörr som trådskaparen letade efter men har man tur så är det i alla fall i samma hus!
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:09Jo, precis. Det var därför det inte kunde vara rätta svaret...
Jo, precis. Det var därför det inte kunde vara rätta svaret...
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 15:46Strängt taget kan man ju springa 1km om dagen, och ändå vara kvar inomhus.
Löpband.
Strängt taget kan man ju springa 1km om dagen, och ändå vara kvar inomhus.
Löpband.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:41Har man inte sprungit noll kilometer då?
Har man inte sprungit noll kilometer då?
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:52Ja du lär komma sent till jobbet i alla fall....
Ja du lär komma sent till jobbet i alla fall....
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:09Är det inte liiite fascinerande att det just är 10 procent som förs fram? Varför inte 8.37, 12.44 eller nåt lika udda? Kan det möjligen vara så att vi gillar jämnt avrundade tal, och gärna till multipler av 5 eller 10...?
Den individuella variationen för
Är det inte liiite fascinerande att det just är 10 procent som förs fram? Varför inte 8.37, 12.44 eller nåt lika udda? Kan det möjligen vara så att vi gillar jämnt avrundade tal, och gärna till multipler av 5 eller 10...?
Den individuella variationen för
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:29Håller med dig, Rasmus. Fast jag vet av erfarenhet att man alltid har lite ont någonstans så fort man tränar... För det mesta är det ju ingenting att oroa sig för, så jag kör alltid på - tills jag verkligen går sönder. Jag har inte förmågan att bedömma nä
Håller med dig, Rasmus. Fast jag vet av erfarenhet att man alltid har lite ont någonstans så fort man tränar... För det mesta är det ju ingenting att oroa sig för, så jag kör alltid på - tills jag verkligen går sönder. Jag har inte förmågan att bedömma nä