Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 19:20En lågoddsare är att den ospecade ramen ger sig, om man använder cykeln till det den är tänkt för "köra hårt i skogen".
En lågoddsare är att den ospecade ramen ger sig, om man använder cykeln till det den är tänkt för "köra hårt i skogen".
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 19:32I slutändan får man ju vad man betalar för.
I slutändan får man ju vad man betalar för.
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 19:54får vad man betalar för...
får mig att tänka på en test av mc-hjälmar: fulhjälm mot finhjälm Lidl mot Nolan...
får vad man betalar för...
får mig att tänka på en test av mc-hjälmar: fulhjälm mot finhjälm Lidl mot Nolan...
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:00Jag har en billigare variant av Yosemite som jag måste ge lite beröm... Det är ingen mtb utan en "vanlig" cykel som fungerat mestadels som pendlarcykel. Den har i princip aldrig krånglat under de år som den varit i vår ägo, kanske fem år. Alltid stått ute
Jag har en billigare variant av Yosemite som jag måste ge lite beröm... Det är ingen mtb utan en "vanlig" cykel som fungerat mestadels som pendlarcykel. Den har i princip aldrig krånglat under de år som den varit i vår ägo, kanske fem år. Alltid stått ute
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:15Apropå tester och hjälmar: Ni vet väl varför Norrmännen fortfarande kör med mössa....
dvs man kan få det resultat man vill med rätt test.
Apropå tester och hjälmar: Ni vet väl varför Norrmännen fortfarande kör med mössa....
dvs man kan få det resultat man vill med rätt test.
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 23:57Vad är det man säger :
Det blir dyrt att köpa billigt.
Kan ju riktas till div olika prylar på marknaden.. och kanske även cyklar..
Som nämnt ovan.. priser ökar med kvalitete och produktutveckling..
Nämns ju hjälm... och kolla skillnaden på "stormtroo
Vad är det man säger :
Det blir dyrt att köpa billigt.
Kan ju riktas till div olika prylar på marknaden.. och kanske även cyklar..
Som nämnt ovan.. priser ökar med kvalitete och produktutveckling..
Nämns ju hjälm... och kolla skillnaden på "stormtroo
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 01:17Fortfarande många icke konkreta svar. Frågan från trådskaparen var ju VAD som var fel med cykeln. Klyschor som "man får vad man betalar för" är ju förvisso lätta att slänga ur sig i tid och otid, men det intressanta är ju VAD man i detta fall betalar för.
Fortfarande många icke konkreta svar. Frågan från trådskaparen var ju VAD som var fel med cykeln. Klyschor som "man får vad man betalar för" är ju förvisso lätta att slänga ur sig i tid och otid, men det intressanta är ju VAD man i detta fall betalar för.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 06:51Det är bara att köpa och testa om nu någon känner för det.
Glöm inte.
BILD:http://www.foska.com/images/product_images/test-dummy-road.png
Det är bara att köpa och testa om nu någon känner för det.
Glöm inte.
BILD:http://www.foska.com/images/product_images/test-dummy-road.png
Quote from Lars Ekegård on 20 July 2009, 08:14Henrik> om du vill höra ett possitivt omdömme om cykeln så är bakväxeln i alla fall rätt bra och lär inte rasa i första taget, det står inte vilken framväxel det är men skulle ana att det sitter en Deore framväxel och även den gör sitt jobb utan att krång
Henrik> om du vill höra ett possitivt omdömme om cykeln så är bakväxeln i alla fall rätt bra och lär inte rasa i första taget, det står inte vilken framväxel det är men skulle ana att det sitter en Deore framväxel och även den gör sitt jobb utan att krång
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 12:12Är det ramen du uppskattar ger sig efter 1-3 år på grusvägar?
Är det ramen du uppskattar ger sig efter 1-3 år på grusvägar?