Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:41Annica>> Givetvis inte. Men då handlar det om 50meter hit eller dit. Ett 5km spår är allt mellan 4-6km 🙂
Annica>> Givetvis inte. Men då handlar det om 50meter hit eller dit. Ett 5km spår är allt mellan 4-6km 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 11:47Det är ett 5km spår vi pratar om.
Det är ett 5km spår vi pratar om.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:45Tror nog Bolt skulle önska sig en sänkning med 24s/km. Skulle ju innebära ett nytt WR på strax över 7s på hundra meter. :))
Omöjlig fråga att svara på om man inte vet träningsbakrund m.m.
Tror nog Bolt skulle önska sig en sänkning med 24s/km. Skulle ju innebära ett nytt WR på strax över 7s på hundra meter. :))
Omöjlig fråga att svara på om man inte vet träningsbakrund m.m.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 14:55Träningsbakrund?
(Inte helt rund, men nästan.)
BILD:http://www.daruur.com/main/uploads/extgallery/public-photo/medium/Canjeero-Soomaaliyeed_1_df92d.jpg
Träningsbakrund?
(Inte helt rund, men nästan.)
BILD:http://www.daruur.com/main/uploads/extgallery/public-photo/medium/Canjeero-Soomaaliyeed_1_df92d.jpg
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 13:27Jag undrar vad Bolt springer 5km på? Vad tror ni? 🙂
Jag undrar vad Bolt springer 5km på? Vad tror ni? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 13:48Jag tror det kan variera vad Usain Bolt springer 5km på.
Ibland kanske på taratan och ibland på asfalt eller stigar..Själv springer jag oftast 5km på blandat asfalt/stigar och sen brukar jag fortsätta ett gäng kilometrar direkt efter det.
Jag tror det kan variera vad Usain Bolt springer 5km på.
Ibland kanske på taratan och ibland på asfalt eller stigar..
Själv springer jag oftast 5km på blandat asfalt/stigar och sen brukar jag fortsätta ett gäng kilometrar direkt efter det.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:42Nu tänkte jag mer på vilken tid han springer de på 😉
Nu tänkte jag mer på vilken tid han springer de på 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 16:07Aha! 😀
Jag skulle gissa att det oftast är UTC-5. 😉
Aha! 😀
Jag skulle gissa att det oftast är UTC-5. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 16:37@Ice Man:
Om du springer 5 km på 22 min och lätt tar dig ned på 20 minuter ska du vara glad.En annan får slita som ett djur för att komma ned på 25 min...och har nog inte varit nere på den tiden på bra länge.
Fast å andra sidan kan jag hålla ett lite l
@Ice Man:
Om du springer 5 km på 22 min och lätt tar dig ned på 20 minuter ska du vara glad.
En annan får slita som ett djur för att komma ned på 25 min...och har nog inte varit nere på den tiden på bra länge.
Fast å andra sidan kan jag hålla ett lite l
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 11:46Du menar att Bolt springer 5km på ca 14 min? Jag är skeptisk 😉 Han är ju sprinter och inte tränad för uthållighet. En duktig motionär skulle nog slå honom på milen och kanske på 5km också.
Du menar att Bolt springer 5km på ca 14 min? Jag är skeptisk 😉 Han är ju sprinter och inte tränad för uthållighet. En duktig motionär skulle nog slå honom på milen och kanske på 5km också.