Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:59Som flera andra kan jag också haka på att svara att "allt är relativt". När jag var med i Vårruset och Blodomloppet så sprang jag(5km) på cirka 27 minuter och fick veta att allt under halvtimmen var bra och att jag kunde vara nöjd och jag granskade även r
Som flera andra kan jag också haka på att svara att "allt är relativt". När jag var med i Vårruset och Blodomloppet så sprang jag(5km) på cirka 27 minuter och fick veta att allt under halvtimmen var bra och att jag kunde vara nöjd och jag granskade även r
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:29Jag tror att det är mycket individuellt vilken tid men är nöjd med.
Jag själv sprang 5000meter på Bana (för första gången Veteran DM M35) förra veckan och tyckte att det var tyngre än statslopp eller landsväg.
Sprang på 20:40 och var fruktansvärt missnöj
Jag tror att det är mycket individuellt vilken tid men är nöjd med.
Jag själv sprang 5000meter på Bana (för första gången Veteran DM M35) förra veckan och tyckte att det var tyngre än statslopp eller landsväg.
Sprang på 20:40 och var fruktansvärt missnöj
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 21:19Tiden kan ju ha betydelse i fler bemärkelser. För 10 år sen var jag nöjd när jag kom under 24. Idag är det under 30 som gäller, och jag är nöjd att jag över huvud taget kan springa.
Tiden kan ju ha betydelse i fler bemärkelser. För 10 år sen var jag nöjd när jag kom under 24. Idag är det under 30 som gäller, och jag är nöjd att jag över huvud taget kan springa.
Quote from Catharina Brattlin on 10 September 2011, 21:37Jag är nöjd med att kunna springa 5 km. Det finns massor med människor som inte orkar det!
🙂
Jag är nöjd med att kunna springa 5 km. Det finns massor med människor som inte orkar det!
🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 22:01En ok tid/prestation sker ju beroende på personliga förutsättningar. Vare sig det handlar om tidsmål eller att klara av en viss sträcka.. (Min åsikt)
En ok tid/prestation sker ju beroende på personliga förutsättningar. Vare sig det handlar om tidsmål eller att klara av en viss sträcka.. (Min åsikt)
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 11:21När man läser såna här trådar kan man ju bli gråtfärdig.
En människa som jag, 49 år med 0-träningsbakgrund, som tagit sig över tröskeln och faktiskt joggar regelbundet 2-3 gånger i veckan nu, har varit med i Jägarmilen och Tjejmilen i år....
Jag är skits
När man läser såna här trådar kan man ju bli gråtfärdig.
En människa som jag, 49 år med 0-träningsbakgrund, som tagit sig över tröskeln och faktiskt joggar regelbundet 2-3 gånger i veckan nu, har varit med i Jägarmilen och Tjejmilen i år....
Jag är skits
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 12:09daa
daa
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 12:11Peggy (t+)
Peggy (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 13:21Håller med föregående inlägg:
Peggy (t+)
Håller med föregående inlägg:
Peggy (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 14:41Peggy, det är duktigt och starkt av dig (t+)
Men vad jag har förstått så är frågan ställd från en Löpares perspektiv ?
(du sa ju själv att du inte har speciell träningsbakrund).
En "Bra tid" ka vara någon som en medelmotionär inte klarar.Förlåt, det är
Peggy, det är duktigt och starkt av dig (t+)
Men vad jag har förstått så är frågan ställd från en Löpares perspektiv ?
(du sa ju själv att du inte har speciell träningsbakrund).
En "Bra tid" ka vara någon som en medelmotionär inte klarar.
Förlåt, det är