Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 20:51Såg härom dan att det fanns på Team Sportia att köpa följande: (vilken uppbyggnad..), kulor att stoppa i skorna. Fanns i olika dofter. Typ drygt en femtiolapp per par kulor. Är väl perfekt för kattpissosande skor. Men bättre är väl att dra dem i tvättmask
Såg härom dan att det fanns på Team Sportia att köpa följande: (vilken uppbyggnad..), kulor att stoppa i skorna. Fanns i olika dofter. Typ drygt en femtiolapp per par kulor. Är väl perfekt för kattpissosande skor. Men bättre är väl att dra dem i tvättmask
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:29Att maskintvätta skor gör underverk för lukten.
Att maskintvätta skor gör underverk för lukten.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:34Ibland har man inget val (#)
Ibland har man inget val (#)
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 09:17För dem som absolut inte vill tvätta sina skor i maskin, kan jag vidarebefordra ett tips jag fick en gång: Kör dem i microvågsugnen!
För dem som absolut inte vill tvätta sina skor i maskin, kan jag vidarebefordra ett tips jag fick en gång: Kör dem i microvågsugnen!
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 14:45Körde för någon månad sedan 2 par Asics DS Trainers, 1 par Saucony Mirage och 1 par Karhu (vad de nu heter) i tvättmaskinen på 40 grader med låg centrifug. Dvs alla mina distansskor. Som nya efteråt:)
Ja bortsett från slitaget som var innan förstås;)
Körde för någon månad sedan 2 par Asics DS Trainers, 1 par Saucony Mirage och 1 par Karhu (vad de nu heter) i tvättmaskinen på 40 grader med låg centrifug. Dvs alla mina distansskor. Som nya efteråt:)
Ja bortsett från slitaget som var innan förstås;)
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 15:17Klart att det går att köra skorna i maskin så länge man gör det någorlunda skonsamt. Annars hade man ju inte kunnat använda skorna om det var varmt ute eller regnade.
Klart att det går att köra skorna i maskin så länge man gör det någorlunda skonsamt. Annars hade man ju inte kunnat använda skorna om det var varmt ute eller regnade.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 20:14Mina skor är rätt så nötta hade det varit nya hade jag inte stoppat dem i tvätt maskin.
Mina skor är rätt så nötta hade det varit nya hade jag inte stoppat dem i tvätt maskin.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 10:46Tröjor tillverkade i ull t.ex. Icebreaker luktar inte skunk. Har "hårdtestat" hur bra det funkar med ulltröjor. Efter ett träningspass så fick tröjan lufttorka för att sedan användas vid nästa träningspass igen UTAN tvätt. Detta upprepades 10 gånger och t
Tröjor tillverkade i ull t.ex. Icebreaker luktar inte skunk. Har "hårdtestat" hur bra det funkar med ulltröjor. Efter ett träningspass så fick tröjan lufttorka för att sedan användas vid nästa träningspass igen UTAN tvätt. Detta upprepades 10 gånger och t
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 12:12Problemet är att ulltröjor tenderar att bli för varma på våren, sommaren och hösten.
Problemet är att ulltröjor tenderar att bli för varma på våren, sommaren och hösten.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:47För varmt vet jag inte. Förra året var jag i New York under värsta värmeböljan. Knallade omkring i NYC med en Icebraker T-shirt och då var det 38 grader.
Jag giller inte värme men kände mig riktigt sval.
För varmt vet jag inte. Förra året var jag i New York under värsta värmeböljan. Knallade omkring i NYC med en Icebraker T-shirt och då var det 38 grader.
Jag giller inte värme men kände mig riktigt sval.