Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:20@ Lingling: att det skulle finns en mental spärr har du helt rätt i! Men amerikanerna andas ju stor optimism nu med deras senaste resultat dom kommer bara att bli bättre och bättre det är jag helt övertygad om! Men nu när alla ser hur amerikanerna har lyc
@ Lingling: att det skulle finns en mental spärr har du helt rätt i! Men amerikanerna andas ju stor optimism nu med deras senaste resultat dom kommer bara att bli bättre och bättre det är jag helt övertygad om! Men nu när alla ser hur amerikanerna har lyc
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:27Ska man generalisera så har alla förutsättningar att bli bra på exv. löpning. Men vi är för bekväma/lata för att bli lika bra som vissa andra.
Det är för övrigt intressant hur diskussionen om genetiska skillnader går obemärkt förbi, eftersom utgångspunk
Ska man generalisera så har alla förutsättningar att bli bra på exv. löpning. Men vi är för bekväma/lata för att bli lika bra som vissa andra.
Det är för övrigt intressant hur diskussionen om genetiska skillnader går obemärkt förbi, eftersom utgångspunk
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:34Kenenisa BEKELE. Born : 13/06/1982 in. Height : 1m60 cm. Weight : 54 kg
Kenenisa BEKELE. Born : 13/06/1982 in. Height : 1m60 cm. Weight : 54 kg
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:35Markus: jag har inte frågat honom själv, uppgiften kommer från biografin på iaaf:s hemsida. Verkar inte stämma ser jag efter lite vidare surf...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a5/Kenenisa_bekele_running.jpg/800px-Kenenisa_bekele_running
Markus: jag har inte frågat honom själv, uppgiften kommer från biografin på iaaf:s hemsida. Verkar inte stämma ser jag efter lite vidare surf...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:00>Masarna håller väl på med skidor?
Speedway...
>Masarna håller väl på med skidor?
Speedway...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:11Chris Solinsky som nyss slog det amerikanska rekordet på 10 000m (26.59) 185 cm lång och väger 73 kg det gör honom till den "fetaste" sub27 löparen någonsin
Chris Solinsky som nyss slog det amerikanska rekordet på 10 000m (26.59) 185 cm lång och väger 73 kg det gör honom till den "fetaste" sub27 löparen någonsin
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:15oj, kan ett sånt fetto springa sub27 måste ju nån svenne kunna göra det också 😀
oj, kan ett sånt fetto springa sub27 måste ju nån svenne kunna göra det också 😀
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:15Googlar man på Kenenisa Bekele height får man väldigt olika svar så han har väl längd och vikt, men oklart hur mycket av varje (#)
http://www.diamondleague.com/en/IAAF-Diamond-Race/Ambassador-Overview/Kenenisa-BEKELE/
De där har kanske mer koll (ironi)
Googlar man på Kenenisa Bekele height får man väldigt olika svar så han har väl längd och vikt, men oklart hur mycket av varje (#)
http://www.diamondleague.com/en/IAAF-Diamond-Race/Ambassador-Overview/Kenenisa-BEKELE/
De där har kanske mer koll (ironi)
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:31Alla afrikaner är inte särskilt nära varandra genetiskt. Tvärtom är vad jag vet Afrika den kontinent som har störst genetisk sprindning. Att ha mörk hud säger väldigt lite om din kropp i övrigt. Så att just vissa östafrikanska grupper har smala ben säger
Alla afrikaner är inte särskilt nära varandra genetiskt. Tvärtom är vad jag vet Afrika den kontinent som har störst genetisk sprindning. Att ha mörk hud säger väldigt lite om din kropp i övrigt. Så att just vissa östafrikanska grupper har smala ben säger
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:33Vad vägde tex Åke "Biten" Eriksson?
Vad vägde tex Åke "Biten" Eriksson?