Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:00Jomen, fick faktiskt håll den 18:e september i år, efter att inte fått det på gud vet hur länge.
Jomen, fick faktiskt håll den 18:e september i år, efter att inte fått det på gud vet hur länge.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:01Anna, laktoskänslig?
Anna, laktoskänslig?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:01Jag har läst någon engelskspråkig artikel om håll som försökte reda ut det där med håll och orsaker. Enligt den var det enda någotsånär entydiga samband man kunde se att personer som konsekvent andades ut (eller om det var in, spelar kanske inte så stor r
Jag har läst någon engelskspråkig artikel om håll som försökte reda ut det där med håll och orsaker. Enligt den var det enda någotsånär entydiga samband man kunde se att personer som konsekvent andades ut (eller om det var in, spelar kanske inte så stor r
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:04Magnus: det tror jag inte. Sålänge jag inte skumpar runt med fil i magen så mår jag prima av att äta fil.
Magnus: det tror jag inte. Sålänge jag inte skumpar runt med fil i magen så mår jag prima av att äta fil.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:06Fredrik: det där stödjer ju min idé om hur jag andas när jag får håll, de få gångerna jag får det på ett år. (Ut på foten jag landar).
Stulet från friidrottsträningen under tonåren i Tyskland tror jag bestämt.
Själv trodde jag det beror på att man tänk
Fredrik: det där stödjer ju min idé om hur jag andas när jag får håll, de få gångerna jag får det på ett år. (Ut på foten jag landar).
Stulet från friidrottsträningen under tonåren i Tyskland tror jag bestämt.
Själv trodde jag det beror på att man tänk
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:12Anna, det finns ju en teori om att löparmage ofta kan bero på laktoskänslighet (Noakes, Lore of Running). Så länge man inte springer, så märker man inget av det, men den extra retningen som löpning gör i kombination med känslighet för laktos skulle då utl
Anna, det finns ju en teori om att löparmage ofta kan bero på laktoskänslighet (Noakes, Lore of Running). Så länge man inte springer, så märker man inget av det, men den extra retningen som löpning gör i kombination med känslighet för laktos skulle då utl
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:16Nåja, eftersom jag inte ser fil som en viktig del av min löpning så känns det inte som något jag behöver fundera på till vardags. Löparmage har jag hittills inte råkat ut för, jag blir ju bara akut illamående av fil vid löpning, vilket går över så fort ja
Nåja, eftersom jag inte ser fil som en viktig del av min löpning så känns det inte som något jag behöver fundera på till vardags. Löparmage har jag hittills inte råkat ut för, jag blir ju bara akut illamående av fil vid löpning, vilket går över så fort ja
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:21Men, är du inte nyfiken? Prova laktosfri fil och ge dig ut nu! 😉 (t+)
Men, är du inte nyfiken? Prova laktosfri fil och ge dig ut nu! 😉 (t+)
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:25Nä, inte det minsta faktiskt. Illamående bör undvikas.
Nä, inte det minsta faktiskt. Illamående bör undvikas.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 08:20Styrketräning är bra för att förebygga håll. Lägg in ett par pass bålstyrkeövningar i veckan.
Styrketräning är bra för att förebygga håll. Lägg in ett par pass bålstyrkeövningar i veckan.