Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 12:53Förutom Pers fina jobb (antar jag, aldrig kommit igång med att testa det ... :blush:) så finns eller fanns Fitday, där man kunde mata in all möjlig mat med enheter och allt (tyvärr INTE genomgående SI) och alla möjliga former av träning och få ut en vanv
Förutom Pers fina jobb (antar jag, aldrig kommit igång med att testa det ... :blush:) så finns eller fanns Fitday, där man kunde mata in all möjlig mat med enheter och allt (tyvärr INTE genomgående SI) och alla möjliga former av träning och få ut en vanv
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 13:49AHAA, det är anorexia-relaterade problem funderar på. Det har jag inte alls tänkt på. Javisst om man ser det på det sättet känns ju kostdagbok verkligen som en fälla om den finns på samma ställe som en träningsdagbok.... hmm, nu blev det lite knepigt. Vet
AHAA, det är anorexia-relaterade problem funderar på. Det har jag inte alls tänkt på. Javisst om man ser det på det sättet känns ju kostdagbok verkligen som en fälla om den finns på samma ställe som en träningsdagbok.... hmm, nu blev det lite knepigt. Vet
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2008, 14:12Bara Du tycker som jag...;) Skojar bara lite!
Nja, inte bara anorexia-relaterade problem, utan en allmän snedvriden syn på kost och träning...som lätt kan triggas igång om man får verktyg till det, som t ex en kostregistrering skulle kunna vara...för en
Bara Du tycker som jag...;) Skojar bara lite!
Nja, inte bara anorexia-relaterade problem, utan en allmän snedvriden syn på kost och träning...som lätt kan triggas igång om man får verktyg till det, som t ex en kostregistrering skulle kunna vara...för en
Quote from Jan Lundquist on 23 January 2008, 15:02Fast jag tror att många överviktiga verkligen behöver mäta vad de äter. De förstår liksom inte att tre pizzor räcker för några dagars näringsbehov.
Fast jag tror att många överviktiga verkligen behöver mäta vad de äter. De förstår liksom inte att tre pizzor räcker för några dagars näringsbehov.
Quote from j sollerman on 23 January 2008, 15:11Kostkoll skulle vara bra för funbeat. Tror inte att vi som tränar skulle sluta hänga här.
Kostkoll skulle vara bra för funbeat. Tror inte att vi som tränar skulle sluta hänga här.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 16:35Fungerar inte det att skriva i kommentarerna kring sin träning om kosten?
Fungerar inte det att skriva i kommentarerna kring sin träning om kosten?
Quote from Lars Mörrby on 23 January 2008, 17:12Gym - oftast SATS Holmen i Göteborg. Övrigt (löpning, cykel) oftast i närheten av hemmet eller nära stugan utanför Falkenberg.
Gym - oftast SATS Holmen i Göteborg. Övrigt (löpning, cykel) oftast i närheten av hemmet eller nära stugan utanför Falkenberg.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 17:24Angående kost etc. tycker jag att de som vill kan ha med det i sin träningsdagbok eller blogga om det, det känns som om någon beskrev det bra tidigare: "det verkar inte vara många FB:are som håller på med det". Eller föra in det vid kommentarerna?
Mitt g
Angående kost etc. tycker jag att de som vill kan ha med det i sin träningsdagbok eller blogga om det, det känns som om någon beskrev det bra tidigare: "det verkar inte vara många FB:are som håller på med det". Eller föra in det vid kommentarerna?
Mitt g
Quote from mårten jansson on 23 January 2008, 18:42Jag är inte så orolig för att funktionen i sig finns här, det gör ju ingenting om man inte störs av den.
Det jag tänker på är vilken målgrupp vi får, speciellt med tanke på att det verkar finnas så många fler som vill gå ner i vikt än med träningsintress
Jag är inte så orolig för att funktionen i sig finns här, det gör ju ingenting om man inte störs av den.
Det jag tänker på är vilken målgrupp vi får, speciellt med tanke på att det verkar finnas så många fler som vill gå ner i vikt än med träningsintress
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 19:08Precis som Denize är det den framtida målgruppen jag oroar mig för. Jag vill ju vara med i en träningscommunity. Och inte en kost- och motionscommunity.
Precis som Denize är det den framtida målgruppen jag oroar mig för. Jag vill ju vara med i en träningscommunity. Och inte en kost- och motionscommunity.