Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 17:43Haha Ingmarie, jag bloggar också när jag springer långt. Ibland skriver jag riktiga halvvetenskapliga artiklar inne i huvudet men tyvärr blir de aldrig så bra efteråt när jag ska skriva dem på riktigt att de går att publicera.
Haha Ingmarie, jag bloggar också när jag springer långt. Ibland skriver jag riktiga halvvetenskapliga artiklar inne i huvudet men tyvärr blir de aldrig så bra efteråt när jag ska skriva dem på riktigt att de går att publicera.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 23:31Samma här. Tyvärr har jag oftast glömt alla smarta formuleringar när jag har tränat färdigt. 😀
Samma här. Tyvärr har jag oftast glömt alla smarta formuleringar när jag har tränat färdigt. 😀
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:28Hahaha, det här är rolig läsning.
Vad tänker jag själv på då?
- andas, andas, andas. Fasen vad tungt att andas.
- bra tempo nu, håll i det här.
- ont i benen, skit samma, bara spring, titta vad fint det är runt omkring, solen går upp och säger godmorgon,
Hahaha, det här är rolig läsning.
Vad tänker jag själv på då?
- andas, andas, andas. Fasen vad tungt att andas.
- bra tempo nu, håll i det här.
- ont i benen, skit samma, bara spring, titta vad fint det är runt omkring, solen går upp och säger godmorgon,
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 09:16Varmt, varmt, varmt. Hur ska jag orka 6km ..det borde gå...eller inte i den här värmen..Jag tror skosnöret snart går upp borde stanna och knyta nä det stör ju inte men det vore skönt att stanna. Undra om kroppen kokar inuti när det är +30 i skuggan. det ä
Varmt, varmt, varmt. Hur ska jag orka 6km ..det borde gå...eller inte i den här värmen..Jag tror skosnöret snart går upp borde stanna och knyta nä det stör ju inte men det vore skönt att stanna. Undra om kroppen kokar inuti när det är +30 i skuggan. det ä
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 15:42Varmt, varmt, varmt!
Möter Fosshaug, ja då är jag inte den enda knäppskallen i spåret. Vad gör en bandyspelare ute nu?
Varför tog jag bára en flaska till vätskebältet? Nu måste jag snåla. Får inte dricka före 5 km. Om jag dricker vid 5 km och vid 8 så or
Varmt, varmt, varmt!
Möter Fosshaug, ja då är jag inte den enda knäppskallen i spåret. Vad gör en bandyspelare ute nu?
Varför tog jag bára en flaska till vätskebältet? Nu måste jag snåla. Får inte dricka före 5 km. Om jag dricker vid 5 km och vid 8 så or
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 08:41Rolig läsning, och mycket tankar. Lite musik, kan jag tycka. Jag får nästan alltid en låt eller melodislinga i huvudet som jag repeterar om och om igen. Har jag tur är det något bra/kul/passande. Har jag otur är det barnvisor, eller någon låt jag egentlig
Rolig läsning, och mycket tankar. Lite musik, kan jag tycka. Jag får nästan alltid en låt eller melodislinga i huvudet som jag repeterar om och om igen. Har jag tur är det något bra/kul/passande. Har jag otur är det barnvisor, eller någon låt jag egentlig
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:30Jag har haft otur på sistone och fått en skräplåt på repeat... hur kul är det att lubba runt och nynna på:
I wanna be a millionaire, soooo fucking baaaad...
...när man inte ÄR det och aldrig kommer att bli det? (#)
Jag har haft otur på sistone och fått en skräplåt på repeat... hur kul är det att lubba runt och nynna på:
I wanna be a millionaire, soooo fucking baaaad...
...när man inte ÄR det och aldrig kommer att bli det? (#)
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 14:48Det blir nog rätt mycket:
- Hur långt har jag nu sprungit?
- Hur mycket är det då kvar?
- Procentdel?
- Tid?
Eller:
- Härligt väder!
- Jag känner mig stark idag, pallar nog ett varv till.
- Denhär låten är bra!
- Va! Är det detta låten handlar om?! (Hände
Det blir nog rätt mycket:
- Hur långt har jag nu sprungit?
- Hur mycket är det då kvar?
- Procentdel?
- Tid?
Eller:
- Härligt väder!
- Jag känner mig stark idag, pallar nog ett varv till.
- Denhär låten är bra!
- Va! Är det detta låten handlar om?! (Hände
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 17:41Jo, om jag inte har musik med mig när jag springer eller orienterar fixar min hjärna nåt att ha på hjärnan. Sist var det en pianosonat av mozart, tredje satsen på första sonaten tror jag. Annars blir det oftast nån skräpmusik, så det var najs att det blev
Jo, om jag inte har musik med mig när jag springer eller orienterar fixar min hjärna nåt att ha på hjärnan. Sist var det en pianosonat av mozart, tredje satsen på första sonaten tror jag. Annars blir det oftast nån skräpmusik, så det var najs att det blev
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 19:10Idag blev det musik.. "Ska vi byta, ska vi byta kroppsdelar med varann?" Jag byter min överarm med carro kluft, mina underben med musse, mage med sanna kallur. Kom sen på hur konstig jag skulle se ut och även de stackare som fått mina delar och skrattade
Idag blev det musik.. "Ska vi byta, ska vi byta kroppsdelar med varann?" Jag byter min överarm med carro kluft, mina underben med musse, mage med sanna kallur. Kom sen på hur konstig jag skulle se ut och även de stackare som fått mina delar och skrattade