Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad tänker ni på i spåret?
You need to log in to create posts and topics.

haha, fantastiskt kul 🙂

Valstakt är en av mina favoriter, 1, 2, 3, 1, 2, 3, 1, 2, 3, 1, 2, 3

VADÅ överviktiga "kan inte springa" ? klart att dom kan, kanske går lite saktare men klart de kan springa, långt,länge,snabbt? beror ju på finns ju dem som har bra kondis trots "mage" JAG är ju ett exempel på att det går 😉 dock har jag varit lat den här

David: skulle jag räkna i 3/4-takt skulle jag nog börja ta mig fram i valssteg tror jag... Skulle iof se kul ut! 😉

Gud vad skönt att folk är på min sida när det gäller faktum att överviktiga kan springa! Tack!

Jag som springer till musik måste testa att springa till seven days med sting. Den går i femtakt. Hoppas det är rätt bpm!

ejkej

klart man håller med dig, det handlar om kondis inte vikt & BMI!

all musik som funkar att springa till är bra 😀

Som någon annan sa letar jag efter en känsla, känslan i benen där det bara rinner på och det inte känns att man är ute och springer. Annars så kan jag tänka på allt möjligt...men en favorit är att fundera kring vad kompisarna kommer säga när man kommer ti

Förr kunde jag tänka på vad som helst! Tex på trappistmunkarna i Belgien,hur glada de blir när de hämtar ut sin dagliga kvot av trappistöl! Men idag, är det ett mantra av ordet "Lidingöloppet"!Det är ständigt återkommande! Ja,backträning dyker upp då och

Idag löd tankarna på ett ungefär:
"Bara till nästa lyktstolpe", "Bara till det där trädet, sedan får du stanna", "Bara till huset", "Bara 500 meter till", "Bara 450 meter till", "Bara lite mer än 300 meter till", osv...Blandat med: "Fy fan vad det är var

Jag tittar på klockan: "nu har jag sprungit i 6 minuter så om två minuter ska jag öka takten". När jag springer på löpbandet kollar jag på alla siffror hela tiden eller på pojkarna som styrketränar i hallen framför mig. Får jag ont tänker jag direkt på de

" Jag måste verkligen pumpa däcken på vagnen, framhjulet vobblar ju som tusan... sover han nu eller vad gör han där framme i vagnen... aaa nu sover han... tog jag med mig vattnet?... fan oxå dom här byxorna var ju utslitna i röven varför tog jag e så kort