Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:03Du får börja tänka om....
Du får börja tänka om....
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:05Att rensa röret är positivt med tanke på prostatacancer.
Nu har tydligen de politiska partierna utdelning av kondomer, inför valet.
Att rensa röret är positivt med tanke på prostatacancer.
Nu har tydligen de politiska partierna utdelning av kondomer, inför valet.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:09Finns bättre ställen att rensa rören än på dina spinningpass....
Undrar om de politiska partierna försöker få ner antal framtida väljare!?
Jag tänker även på mat, bakning & fikor när jag springer 🙂
Finns bättre ställen att rensa rören än på dina spinningpass....
Undrar om de politiska partierna försöker få ner antal framtida väljare!?
Jag tänker även på mat, bakning & fikor när jag springer 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:10Nu är jag inte precis någon spinnisse utan det får de utan lokalsinne sköta.
Nu är jag inte precis någon spinnisse utan det får de utan lokalsinne sköta.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:18Sofie Edlund: Underbart skrivet,ja skrattade gott...(tack) (t+)
När de är såhär VARMT..antingen redan runt 09 på morronen.eller efter 19...såvida ,ja inte vill bada i svett(men hur mycke du än dricker innan,svettas du bara ut de efter 2-3 km)..nä,de "per
Sofie Edlund: Underbart skrivet,ja skrattade gott...(tack) (t+)
När de är såhär VARMT..antingen redan runt 09 på morronen.eller efter 19...såvida ,ja inte vill bada i svett(men hur mycke du än dricker innan,svettas du bara ut de efter 2-3 km)..nä,de "per
Quote from Catharina Brattlin on 2 July 2010, 20:20Ja, det var lite elakt. De finns normalviktiga och t o m underviktiga som inte har nån kondis och inte kan springa.
😉
Ja, det var lite elakt. De finns normalviktiga och t o m underviktiga som inte har nån kondis och inte kan springa.
😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:24Jag råkar faktiskt vara underviktig..joorå,jag är 173.....o vågen stannar på 61..(ngn har sagt:normalvikt är din längd minus 100...ja "borde" alltså väga 70-75..).
Jag råkar faktiskt vara underviktig..joorå,jag är 173.....o vågen stannar på 61..(ngn har sagt:normalvikt är din längd minus 100...ja "borde" alltså väga 70-75..).
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:251 kollega sa häromdan: "ditt magra skrälle"...
1 kollega sa häromdan: "ditt magra skrälle"...
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 20:27David Priebe: Gah!! Jag som just har kommit över att räkna steg. Eller att räkna allt möjligt förresten. *markerar som aldrig läst och glömmer jättefort*
Ränkar jag steg på kvällens löptur skyller jag på dig! 😉
David Priebe: Gah!! Jag som just har kommit över att räkna steg. Eller att räkna allt möjligt förresten. *markerar som aldrig läst och glömmer jättefort*
Ränkar jag steg på kvällens löptur skyller jag på dig! 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:15Jag hade inte haft nåt emot att väga några gram mindre...
Räknar mig till de "överviktiga". Men då får man försaka en massa gott 🙁
Jag hade inte haft nåt emot att väga några gram mindre...
Räknar mig till de "överviktiga". Men då får man försaka en massa gott 🙁