Quote from Susan Hartley on 2 July 2010, 12:22Jenny: Absolut. Och det är ju inte det centrala nervsystemets kapacitet som vi talar om när vi talar om pannben och mental träning. Jag ville ändå bara nämna det som kuriosa att i viss mening så kan inte kroppen ta slut före knoppen (även om det förmodlig
Jenny: Absolut. Och det är ju inte det centrala nervsystemets kapacitet som vi talar om när vi talar om pannben och mental träning. Jag ville ändå bara nämna det som kuriosa att i viss mening så kan inte kroppen ta slut före knoppen (även om det förmodlig
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:32Johanna/Tomas: Befolkningskurvan för planeten behöver dyka brant nedåt om vi alla ska ha en chans faktiskt. Just for the record. (H)
Johanna/Tomas: Befolkningskurvan för planeten behöver dyka brant nedåt om vi alla ska ha en chans faktiskt. Just for the record. (H)
Quote from Susan Hartley on 2 July 2010, 12:41Jessie: Gnäll inte på oss (möjligtvis på Tomas som har tre barn). Det är inte vi som springer runt och tänker på sex. Eller just det ... Som Tomas nyss upplyste mig om så kan man inte bli med barn genom att fantisera om sex.
Usch, nu sitter jag här och p
Jessie: Gnäll inte på oss (möjligtvis på Tomas som har tre barn). Det är inte vi som springer runt och tänker på sex. Eller just det ... Som Tomas nyss upplyste mig om så kan man inte bli med barn genom att fantisera om sex.
Usch, nu sitter jag här och p
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:03En flygare?
En flygare?
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:29Igår när jag tränade tänkte jag på just den här tråden!
Igår när jag tränade tänkte jag på just den här tråden!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:33"Igår tänkte jag på den här tråden"
Skön metahumor.Nu kommer jag tänka på vad jag tänker på nästa gång jag är ute. 🙂
"Igår tänkte jag på den här tråden"
Skön metahumor.
Nu kommer jag tänka på vad jag tänker på nästa gång jag är ute. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:42-Detta känns ju bra fast lite stelt
-Varför envisas spindlar att dra trådar över stigen?
-Känns fortfarande bra men kommer jag orka?
-Jag hoppas jag inte snubblar ner i kärret vid träbron utan reling.
-Nu känns det jobbigt
-Att de inte målar om den där bä
-Detta känns ju bra fast lite stelt
-Varför envisas spindlar att dra trådar över stigen?
-Känns fortfarande bra men kommer jag orka?
-Jag hoppas jag inte snubblar ner i kärret vid träbron utan reling.
-Nu känns det jobbigt
-Att de inte målar om den där bä
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:50Det här kan kanske vara något för vilsna löparsjälar:
http://zenhabits.net/the-zen-of-running-and-10-ways-to-make-it-work-for-you/
Det här kan kanske vara något för vilsna löparsjälar:
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 16:41- ska jag springa eller ska jag inte? ska jag eller ska jag inte?
- 2 timmar senare, fan det börjar regna, skiter i det här tar det imorgon, dagen efter okej jag var aldrig igår du måååste idag!
- det här känns ju okej
- efter 2 km, fan fan segt de går
- ska jag springa eller ska jag inte? ska jag eller ska jag inte?
- 2 timmar senare, fan det börjar regna, skiter i det här tar det imorgon, dagen efter okej jag var aldrig igår du måååste idag!
- det här känns ju okej
- efter 2 km, fan fan segt de går
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 18:21Lioa 80: u wish.... Din fantasi sattes i rörelse...
Lioa 80: u wish.... Din fantasi sattes i rörelse...