Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:23-Dö hundägarjävel!
-Rök inte här dumpucko! Jag springer.CHECK! (lätt modifierat. Hundarna är det inget fel på.)
-Dö hundägarjävel!
-Rök inte här dumpucko! Jag springer.
CHECK! (lätt modifierat. Hundarna är det inget fel på.)
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2010, 11:29...fast om du har en best som kommer rusande rakt emot dig och morrar så hjälper det inte om dess husse/matte ramlar ner död (även om det kanske är bra för hunden)
...fast om du har en best som kommer rusande rakt emot dig och morrar så hjälper det inte om dess husse/matte ramlar ner död (även om det kanske är bra för hunden)
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:44@Johanna: Nu är det ju inte sexFANTASIER det blir barn av... 😉 Jag har dessutom redan tillverkat de tre jag tänkt medverka till. Nu ska jag bara göra löpare av dem
F ö vände befolkningskurvan uppåt i fjol efter ett antal års kräftgång. Just for the reco
@Johanna: Nu är det ju inte sexFANTASIER det blir barn av... 😉 Jag har dessutom redan tillverkat de tre jag tänkt medverka till. Nu ska jag bara göra löpare av dem
F ö vände befolkningskurvan uppåt i fjol efter ett antal års kräftgång. Just for the reco
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:48Väldigt intressant läsning. Problemlösning tycker jag är bra vid löpning, kommer av sig själv. Likaså fundering kring sådant som hänt under dagen, relationer och ens eget liv att bena upp vad som är viktigt och inte viktigt.
Inför långpass brukar jag se
Väldigt intressant läsning. Problemlösning tycker jag är bra vid löpning, kommer av sig själv. Likaså fundering kring sådant som hänt under dagen, relationer och ens eget liv att bena upp vad som är viktigt och inte viktigt.
Inför långpass brukar jag se
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:54(kör 8min x 4) : "börja med att gå, så står det i programmet (nybörjare), känns bra, kolla klockan, bra att hålla den i handen, snart snart så! Ja, nu får jag börja springa! När blir det gångvila? Javisstja, vid 10, jämnt och bra, trögt det känns, blir bä
(kör 8min x 4) : "börja med att gå, så står det i programmet (nybörjare), känns bra, kolla klockan, bra att hålla den i handen, snart snart så! Ja, nu får jag börja springa! När blir det gångvila? Javisstja, vid 10, jämnt och bra, trögt det känns, blir bä
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:07Intressant det där med hjärnan vs kroppen, men vet inte riktigt om det är så att hjärnan alltid tar slut före kroppen.
Kolla på YouTube - Sian Welch & Wendy Ingraham - The Crawl - 1997, målgången på Iron Man Hawaii.
Men de har nog tjockare pannben än
Intressant det där med hjärnan vs kroppen, men vet inte riktigt om det är så att hjärnan alltid tar slut före kroppen.
Kolla på YouTube - Sian Welch & Wendy Ingraham - The Crawl - 1997, målgången på Iron Man Hawaii.
Men de har nog tjockare pannben än
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:07När det går som bäst på distanspass tänker jag på naturen omkring mig. Tittar på djur, blommor, utsikten etc...
Noterade t.ex. att det fanns enormt mycket smultron på toppen av skidbacken på Björnön. Vid nästa pass tog jag med mig en burk och efter pass
När det går som bäst på distanspass tänker jag på naturen omkring mig. Tittar på djur, blommor, utsikten etc...
Noterade t.ex. att det fanns enormt mycket smultron på toppen av skidbacken på Björnön. Vid nästa pass tog jag med mig en burk och efter pass
Quote from Susan Hartley on 2 July 2010, 12:12Jo, jag har sett det. En fruktansvärd video faktiskt. Men det kan fortfarande vara nervsystemet som "stänger ner". Benen vinglar, hon kan inte stå. Uppenbarligen klarar hon inte av att röra sig så snabbt att hon riskerar att bli överhettad.
Jo, jag har sett det. En fruktansvärd video faktiskt. Men det kan fortfarande vara nervsystemet som "stänger ner". Benen vinglar, hon kan inte stå. Uppenbarligen klarar hon inte av att röra sig så snabbt att hon riskerar att bli överhettad.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:14Ja, det beror ju på vad man menar med kroppen och knoppen osv, men det stämmer nog att det är svårt att springa sig till döds.
Ja, det beror ju på vad man menar med kroppen och knoppen osv, men det stämmer nog att det är svårt att springa sig till döds.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:16Ner med axlarna in med magen
Slappna av i ansiktet, upp med blicken
Fan vad det luktar gott med fritterat
Korta snabba steg
Luta lätt frammåt
Varför är det så jävla många falafelhak i Malmö?
Min chef är galen, jag är normal
Min fru är envis, det är
Ner med axlarna in med magen
Slappna av i ansiktet, upp med blicken
Fan vad det luktar gott med fritterat
Korta snabba steg
Luta lätt frammåt
Varför är det så jävla många falafelhak i Malmö?
Min chef är galen, jag är normal
Min fru är envis, det är