Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad tänker ni på i spåret?
You need to log in to create posts and topics.

Oftast är det positiva tankar som Pugh Rogefelt sjöng "SMÅ LÄTTA MOLN SER JAG PÅ DIN HIMMEL, DIN HIMMEL SOM ÄR BLÅ" .
Vid intervaller är det att räkna neråt.
Kör med musik och då försöker jag springa fortare än musiktakten. En bra farthållare vid längre p

- det här är kul
- d e t här är kul
- det här Ä R kul....

Det var uppvärmningen..

-sååå där kom andra andningen...
- vad har hon på sig !??!! Mmmm
- otryckbart snusk....

Sen kommer de flytande tankarna, löser problem, kommer på saker man ska göra osv.

"du SKA inte gå. du klarar det här!" och

"62 kilo 62 kilo 62 kilo 62 kilo 62 kilo" (=målvikt)

Under långa intervallen:
"Höll jag verkligen det här tempot i 12 km på senaste tävlingen? Det är ju sjukt, hur fan gick det till?"

Annars, precis som så många andra, tänker jag mycket på vad jag gör (hållning, steg, frekvens, fart, hur det känns osv) på

Leder inte sexfantasier + löpartajts + möte till pinsamheter? 😛

Inte om man är kvinna. (V)

Men å andra sidan om JAG ska svara på frågan så tänker jag väldigt osorterat ungefär så här:

...hur långt har jag sprungit nu?
Skönt att det ÄNTLIGEN blev lite regn så jag kunde ge mig ut och springa! 🙂
...hur långt är det k

Tomas: Det är kanske därför som befolkningsmängden på Gotland stadigt minskar?

Skämt å sido: Gotland är verkligen bedövande vackert! (L)

Ha ha, den här tråden är rolig!

Mina tankar kretsar kring olika saker beroende på pass. På softa distanspass och långpass dagdrömmer jag om att jag är med i OS och VM och hur jag på olika sätt löper om Haile på 10000m eller hur jag från ingenstans dök up

Tempopass i värmen: Pustpust, dricka snart, wow du ligger på + 18 s, OK -2, det var uppför här, ta en klunk, håll tempo, åtminstone halva sträckan, snava inte, ja du håller farten! var är nästa märke ... försiktigt nerförsbacken ... du klarar hela, snart

Just nu, i denna värme, skulle jag bara tänka på en sak: h-lvete vad varmt det är!! Så för att slippa negativa tankar springer jag riktigt tidigt eller väldigt sent (igår kom jag hem strax innan 23).

Vid intervaller räknar jag ner, precis som när jag sp