Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:29Jag har sprungit lite sporadiskt i ca 25 år. Det har hänt mycket i mitt inre och yttre liv och i samhället under dessa 25 år. De tankar som rör sig i mitt huvud på ett vanligt distanspass på några km är dock desamma, nu som då:
- 300 meter och det är red
Jag har sprungit lite sporadiskt i ca 25 år. Det har hänt mycket i mitt inre och yttre liv och i samhället under dessa 25 år. De tankar som rör sig i mitt huvud på ett vanligt distanspass på några km är dock desamma, nu som då:
- 300 meter och det är red
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:45I början tänker jag på stegfrekvens eller att dra upp vaderna snabbt efter stegisättning, dvs löpteknik.
Sen zonar jag ut och luktar på blommorna, bildligt talat... Ofta minns jag inte riktigt efteråt vad jag har tänkt på. Men det är lite därför jag spr
I början tänker jag på stegfrekvens eller att dra upp vaderna snabbt efter stegisättning, dvs löpteknik.
Sen zonar jag ut och luktar på blommorna, bildligt talat... Ofta minns jag inte riktigt efteråt vad jag har tänkt på. Men det är lite därför jag spr
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:47Sex
Sex
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:59Det sista har jag inte hunnit tänka så mycket har börjat springa med en kompis utomhus så vi pratar rätt mycket - åtminstone de första kilometrarna...
Igår tog vi milen i värmen och då var det rätt tyst de tre sista km.Då gick mina tankar:
Fy fan åh fy
Det sista har jag inte hunnit tänka så mycket har börjat springa med en kompis utomhus så vi pratar rätt mycket - åtminstone de första kilometrarna...
Igår tog vi milen i värmen och då var det rätt tyst de tre sista km.
Då gick mina tankar:
Fy fan åh fy
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 15:07Sexminuterstempo?
Sexminuterstempo?
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 16:08Beror ju på. Springer jag fartdelen av intervaller eller backpass så tänker jag bara lite till snart får jag vila, bara ett varv till, bara en sida till, bara tio meter till ... sedan på vilodelen ...
Men talar vi om att samla distans i spåret: På vad so
Beror ju på. Springer jag fartdelen av intervaller eller backpass så tänker jag bara lite till snart får jag vila, bara ett varv till, bara en sida till, bara tio meter till ... sedan på vilodelen ...
Men talar vi om att samla distans i spåret: På vad so
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 16:20Precis som många andra har skrivit burkar tankarna ofta handla om hur långt har jag sprungit? hur länge? vad blir det för tempo? Hur långt har jag kvar? hur lång tid tar det? I slutet av en runda är det här verkligen omöjliga problem att lösa...
Annars k
Precis som många andra har skrivit burkar tankarna ofta handla om hur långt har jag sprungit? hur länge? vad blir det för tempo? Hur långt har jag kvar? hur lång tid tar det? I slutet av en runda är det här verkligen omöjliga problem att lösa...
Annars k
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 19:33Jag brukar tänka på ngn bra låt...sist ja sprang på landet/sommarstället,tänkte jag ju på "det jag petade in på Eurodance-tråden..Stefy NRG o Datura.." DET tempot/takten hade jag i huv´et..o jag sprang/joggade efter 1 tag tills / så jag höll just det temp
Jag brukar tänka på ngn bra låt...sist ja sprang på landet/sommarstället,tänkte jag ju på "det jag petade in på Eurodance-tråden..Stefy NRG o Datura.." DET tempot/takten hade jag i huv´et..o jag sprang/joggade efter 1 tag tills / så jag höll just det temp
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:19Första intervallen:
Ska det här vara jobbigt? Det är ju skitenkelt.Femte intervallen:
Hm... Sa jag att det här var lätt? Hur många skulle jag köra egentligen?Sista intervallen:
Hur fan kan det vara så jobbigt att springa den här korta biten? Herre
Första intervallen:
Ska det här vara jobbigt? Det är ju skitenkelt.
Femte intervallen:
Hm... Sa jag att det här var lätt? Hur många skulle jag köra egentligen?
Sista intervallen:
Hur fan kan det vara så jobbigt att springa den här korta biten? Herre
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:48Tankarna varierar men ibland är det naturen runt om mig som fångar mina tankar, människor jag eventuellt möter eler som springer om mig och om det går uppför blir tanken; det är inte uppförs backe bara lite motlut...bara lite motlut.. puh..lite mot : )
Tankarna varierar men ibland är det naturen runt om mig som fångar mina tankar, människor jag eventuellt möter eler som springer om mig och om det går uppför blir tanken; det är inte uppförs backe bara lite motlut...bara lite motlut.. puh..lite mot : )