Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad tänker ni på i spåret?
You need to log in to create posts and topics.

Jag brukar räkna steg. Till 100 och sen börja om osv...meditativt. Över 100 steg tar för lång tid att tänka högt i skallen. etthundrafemton exermpelvis, hehe, då får man stressa in på etthundrasexton osv.

Springer jag med någon kompis och jag är aptrött

Elin, jag trodde att du hade läst här först för du pinnade på bra för att hålla mig på avstånd.

Annars slås jag av att de flesta av er som skriver här verkar ha så urbota tråkigt när ni springer. Jag börjar förstå varför vi inte är så många som håller p

Så du menar att du håller på med ultralöpning för att du tänker på sex under löptiden? Men om man inte springer så länge kanske man hinner utöva lite också... 😉

Ja det är just det som tankarna kretsar kring. Ta en sån sak som en 48-timmarstävling. Utmaningen är ju inte att springa i 48 timmar utan istället att avstå sex i två hela dygn! Sånt springer man förstås och grubblar på.

Men nog tas det väl några pauser under en 48-timmarstävling för intag och utförande av livets nödvändigheter?

jag brukar førsøka tanka på att ha rak och fin hållning..annars brukar jag førsøka att inte tenka på løprelaterade saker utan bara slappna av...fast det er svårt ibland...man kikar gerna av och till på klockan och børjar rekna km tider, springer jag før s

I början är det mest tankar om vad som hänt under dagen, ju längre passet går desto mer blir det tankar om hållning och att jag har krafter kvar. Sista delen av passet är det bara tankar på att orka hela vägen och inte ge upp.
Men de pass som är skönast ä

De första gånger jag sprang 5 km behövde jag mana på kroppen att göra som hjärnan ville. Några minuter" baksidan av låret springer nu", "höfter kör hårt", "upp med knäna" osv för att springa hela tiden. Mne nu är det nog så att jag inte tänker alls och mä

Jag tänker många positiva tankar.

Vad skönt det är (ska bli efteråt)...
vad duktig jag är som springer (jämfört med andra soffpotatisar i min ålder)...
vad mycket snyggare jag ska bli när jag får såna där långa snygga deffade löparmuskler i stället fö

Bra Stina - jag brukar tänka - heheh ingen skulle gissa att det är en 40+ som springer hehehe....och jepp det kommer kännas så skönt när jag stretchar!

Varje pass som blir utfört är bättre än inget pass! det är VIKTIGT att inte glömma!