Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad tänker ni på i spåret?
You need to log in to create posts and topics.

O jag skulle inte ha ngt emot o väga lite mer..dels fryser jag som...på vintern..när det blir minus 8...eller lägre/kallare..dels,slår jag i ngt,gör det ONT,för jag har inget underhudsfett som "tar emot"..(Fy,vad jag pinades,nu i vintras...)

Du kan få lite av mig, helt grattis;)

Överviktiga kan visst springa! Det är inte överviktiga som inte kan springa, det är folk med kass kondis.

Själv var jag ute och sprang med en kompis idag, som är fullständigt perfekt normalviktig men inte sprungit på ett halvår. Jag kunde snacka under l

Hehe, jag har BMI på 28...
Överviktig..
Jepp jag vet att jag har ett antal kg att trimma bort, därigenom få ner mina tider
(och få de där åtråvärda magrutorna ;-P )

Bara jobba på alla!!
Vi tränar för att prestera för oss själva!!

Gomorron,alla !

Jag undrar vad mitt BMI är..öm du har 28..kan jag ha 20-24 ? Ja vet inte hur man räknar ut det,så amatörmässig är jag..
Överviktiga eller ej,vi är alla duktiga som är "ute o rör på oss"..Jag är för mager,min syrra är duktigt mullig..ja sä

mikael: Ditt BMI är 20, enligt WHO:s riktlinjer räknas det som Normalvikt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Body_Mass_Index

Fördomsfullt att tänka att just överviktiga inte kan/orkar springa, det handlar väl mer om icke-motionärer. De kan vi klaga på istä

Gomorron Jenny: Du har så rätt,så rätt..

Och..de jag talat med som tycker "Löpning är så j-la tråkigt"..det är bara just för de har ingen kondis o då BLIR det jobbigt,tråkigt o flåsigt...skillnad på oss,som tycker det är härligt o skönt...

TACK för du r

Anna, helt ok att skylla på mig om du börjar räkna igen 🙂

hmmmm. 1-2-3-4-5-6-7-8-1-2-3-4-5-6-7-8-1-2-3-4-5-6-7-8-1-2-3-......

Mina tankar under gårdagens pass.

Sprang ett pass nu på morgonen, räknade också steg helt plöstligt...